בדרך לריאל? אמבפה הודיע לפ.ס.ז' על כוונתו לעזוב בקיץ

קיליאן אמבפה, סרחיו ראמוס | Chris Brunskill Ltd/Getty Images

יממה לאחר הצמד האדיר נגד באיירן, בספרד דווח כי החלוץ הבהיר למנהל המקצועי שלא יאריך את חוזהו. לפי תחנות הרדיו השונות, הצרפתי נעול על הבלאנקוס ולמרות שמדובר בעסקה מסובכת "האינטרס המשותף יוכל להביא לכך"

(גודל טקסט)

רק אתמול (רביעי) בפריז סן ז'רמן הרגישו על גג העולם כשקיליאן אמבפה כבש צמד אדיר והוליך את הקבוצה לניצחון 2:3 גדול על באיירן מינכן. אולם, עתידו של החלוץ הצרפתי ממשיך להעסיק את כל עולם הכדורגל. לפי דיווחים רבים בספרד, הן בתחנת הרדיו "Cuatro" והן ב"קדנה סר", אמבפה הבהיר לראשי המועדון שלא יאריך את חוזהו המסתיים בקיץ הבא. עוד נטען כי הסיבה היא שהוא רוצה להגשים את חלומו ולשחק בריאל מדריד. כל הדרכים מצביעות על מעבר לבירת ספרד.

"הדירקטוריון, בראשות המנהל המקצועי לאונרדו, הציע לו שוב ושוב חוזה ארוך טווח להוביל את הפרויקט הספורטיבי באלופת צרפת, אך הם נתקלו בסירובו עד שהודיע לעם על כוונתו לעזוב את הקבוצה הקיץ", נכתב בספרד. בשורות פ.ס.ז', צריכים להחליט, אם כך, האם למכור אותו הקיץ במחיר נמוך יותר מהמתוכנן או ליהנות ממנו לעוד עונה ולאלץ אותו למלא את חוזהו אך במחיר כבד – יעזוב בחינם בעונה הבאה.

צירופו של אמבפה לריאל מדריד היא פעולה מסובכת כלכלית מצד המועדון אך האינטרס המשותף "יוכל להביא לכך". הקבוצה של זינדין זידאן רוצה לצרף שחקן על שיהיה הפנים של הסנטיאגו ברנבאו המחודש והמשופץ ולא השקיעה ולו יורו אחד בקיץ האחרון. אמבפה בן ה-22 הוא המועמד האידיאלי. אמבפה כבר זמן רב היה ברשימה של המועדון ועוד בקיץ 2017 כמעט הצטרף לקבוצה אך דרישות השכר שלו מנעו את המהלך, כפי שאישר בעבר נשיא מונאקו.

עוד דווח כי נשיא המועדון הלבן, פלורנטינו פרס, מוכן לספק עוד "פצצה" הקיץ, כשגם ארלינג הולאנד, חלוצה של בורוסיה דורטמונד, נמצא על הפרק. עם הצמד אמש הגיע אמבפה ל-32 שערים ב-38 הופעות ולמעשה כבר חצה את רף שעריו בעונה שעברה. שיאו האישי עומד על 39 כיבושים ב-43 משחקים. יכולתו הנוצצת בליגת האלופות בטח תורמת עוד יותר לעניין הרב מצד הבלאנקוס.

כזכור, בעבר קיליאן אמבפה סיפר על הערצתו לריאל, לכריסטיאנו רונאלדו וגם לזינדין זידאן. דיווחים דומים היו בספרד ב"אל צ'ירינגיטו" כאשר ג'וזף פדרול הנחשב כמקורב למועדון, היה הראשון שבישר בשעתו על חזרתו של זידאן למועדון במרץ 2019.

קיליאן אמבפה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי