בנזמה: "אנחנו אוהבים לשחק נגד ברצלונה. ויניסיוס יכול להיות פנומן"

קארים בנזמה, סרחיו בוסקטס | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

חלוצה של ריאל התייחס לקלאסיקו בשבת בו ירצה לשבור את הבצורת: "זה המשחק הגדול בעולם, יש הרבה לחץ. מסי עושה הכל על המגרש". על הקשר: "אני בכוונה מרים עליו את הקול". וגם: האם זו עונת השיא שלו ומצב הקבוצה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי ה-1:3 הגדול על ליברפול ביום שלישי, ריאל מדריד עומדת בפני מבחן ענק נוסף כשתארח את ברצלונה בקלאסיקו ביום שבת כשהיא רחוקה שלוש נקודות מהפסגה ונקודה אחת מהקטלאנים. אדן הזאר התאמן כרגיל והמאמן זינדין זידאן יכריע מחר האם הבלגי ייכלל לראשונה בסגל בקלאסיקו. בסיבוב הקודם ניצחו הבלאנקוס 1:3 בקאמפ נואו. אחד משחקני המפתח יהיה כמובן קארים בנזמה, שחקן ההתקפה הטוב ביותר של הבלאנקוס, שהתראיין לאתר הרשמי של הליגה הספרדית לקראת המשחק.

בנזמה ירצה לשבור את הבצורת נגד ברצלונה: הוא לא כבש כבר תשעה משחקים ברציפות בקלאסיקו בכל המסגרות, מאז אוגוסט 2017, ויקווה לשבור את הבצורת ולכבוש את שערו העשירי ב-35 משחקים נגד בארסה. "זה המשחק הגדול ביותר בעולם", אמר בנזמה בהתלהבות. "ולא רק בשבילי אלא עבור כולם, כי זו שתי קבוצות עם היסטוריה מפוארת. הייתי בר מזל לכבוש במשחקים האלה. מאז שהייתי קטן היה לי חלום לשחק במשחקים האלה שכולם צופים בהם. יש הרבה לחץ בחוץ אז דמיינו מה קורה במגרש. אבל אנחנו נהנים מכל משחק נגד ברצלונה".

המשחק שמצפה לקבוצה: "כמו תמיד, יהיה משחק קשה מול קבוצה שאוהבת להחזיק בכדור, יהיה מאבק במרכז השדה. ליאו מסי עושה הכל בברצלונה, יש לה שוער גדול ועוד שחקנים טובים. נגיע למשחק במטרה ברורה כדי לנצח, זה גמר עבורנו".

בנזמה חוגג את שערו האחרון נגד ברצלונה | Burak Akbulut/Anadolu Agency/Getty Images

מאבק האליפות: "יש עוד הרבה משחקים, הליגה תוכרע בסוף. כל המשחקים העונה קשים וצמודים, זו עונה מסובכת. יש לנו הרבה פצועים העונה אבל אנחנו בכושר טוב ומרגישים נהדר ורואים את זה על המגרש. המשחקים הגדולים ביותר מגיעים עכשיו".

הצרפתי החמיא לוויניסיוס שנגד ליברפול כבש את הצמד הראשון שלו בקבוצה הבוגרת של ריאל: "הוא שחקן צעיר ומוכשר מאוד. אני מאמין בו, יש לו הכל כדי להצליח כאן. אני מדבר איתו הרבה, על המגרש ומחוצה לו ולעתים מרים את הקול, בשבילו! הוא מסוגל לתת יותר, הוא פנומן כשהוא רוצה".

עד עתה כבש בנזמה 24 שערים העונה, רחוק שמונה משיאו האישי. החלוץ אמר: "אני לא יודע אם זו העונה הטובה ביותר שלי, אני בכל שנה מתחיל מאפס ורוצה לעשות יותר מזו שחלפה לה. אני יודע שעכשיו אני מבקיע בקצב טוב ומקווה להמשיך ככה כדי לעזור לקבוצה לזכות בניצחונות. הכי חשוב הוא לנצח משחקים".

קארים בנזמה, ויניסיוס ג'וניור | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי