ישבור את הבצורת? הנתון המדאיג של מסי במשחקי הקלאסיקו

טוני קרוס, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ברצלונה חולמת להעפיל לפסגה לראשונה העונה ותעשה זאת אם תנצח בשבת את ריאל מדריד. אלא שהקפטן, שישתווה לראמוס כשיאן ההופעות במשחק הגדול, לא הבקיע נגד הבלאנקוס מאז מאי 2018 - שישה משחקים ברציפות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ללא ספק היא הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב ביותר בספרד כאשר לא הפסידה ב-19 המחזורים האחרונים (16 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). מחר (שבת) היא תפגוש את ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול ותרצה להעפיל לראש הטבלה לראשונה מזה כמעט עשרה חודשים. 293 ימים חלפו מאז הקטלאנים ביקרו במקום הראשון, עד שבמחזור ה-30 אשתקד סיימו ב-0:0 נגד סביליה בפיחואן.

כדי שזה יקרה, בארסה צריכה את ליאו מסי במיטבו. הקפטן ישתווה לסרחיו ראמוס שמחזיק בשיא ההופעות במשחק היוקרתי (45 משחקים) והוא כמובן מלך השערים עם 26 כיבושים ב-44 משחקים נגד ריאל. מצד שני, מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו – הוא לא הצליח לכבוש ולו פעם אחת נגד הבלאנקוס. בגלל זה, בין היתר, בארסה לא ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים.

שערו האחרון של מסי נגד ריאל היה איי שם במאי 2018 כשהקבוצות נפרדו בתיקו 2:2 בקלאסיקו השני בקאמפ נואו. מסי לא שיחק ב-1:5 האדיר של בארסה על ריאל בקאמפ נואו ב-2018/19. הוא לא כבש נגדה בשני משחקי הגביע ובארבעת משחקי הליגה מאז.

ליאו מסי חוגג | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

מסי אוהב לכבוש בעיקר כאורח. אמנם את שעריו הראשונים כבש בקאמפ נואו, עם שלושער אדיר ב-3:3 ב-2006/07, אך הבקיע 15 משעריו דווקא בסנטיאגו ברנבאו, כולל שלושער בעונת 2013/14. יש לו עוד שלושה צמדים -ב-2:6 בעונת הטרבל (2008/09), ב-0:2 בחצי גמר ליגת האלופות ב-2010/11 וכן ב-2:3 ב-2016/17 כשכבש שער ניצחון דרמטי. מסי יחפש גם את ניצחונו ה-20 נגד ריאל מדריד עד היום.

לפי שעה נראה כי ג'רארד פיקה לא כשיר במאת האחוזים והמאמן מתלבט האם לשבץ את רונלד אראוחו לצד אוסקר מינגסה וקלמנט לנגלה וכך פרנקי דה יונג יפתח בקישור. לפי "ספורט", אנטואן גריזמן שנעדר מהאימון בנסיבות משמחות – יפתח על הספסל כאשר ההרכב המאוזן עוד יותר יאפשר לבארסה עוד כוח במרכז השדה.

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי