"המלחמה הקרה": ריאל מדריד וברצלונה נאבקות גם מחוץ למגרש

ארלינג הולאנד | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

רגע לפני הקלאסיקו שעשוי להכריע את גורל האליפות, ב"אס" עסקו במאבק שקיים בין שתי הענקיות גם בכל הנוגע לבניית הסגלים לעונה הבאה. מי השחקנים שבמוקד?

(גודל טקסט)

כמה שכולנו מחכים לקלאסיקו הערב ב-22:00 בין ריאל מדריד לברצלונה, משחק שהמנצחת בו, אם תהיה, תעלה לפסגת הטבלה בספרד ואולי תדהר כל הדרך לזכייה באליפות, וגם בספרד התרגשות רבה ניכרת לקראת המפגש.

ערב המחזור ה-30, ברצלונה עם 65 נקודות, ריאל עם 63 והמוליכה אתלטיקו תשחק רק מחר והיא עם 66 נקודות, אך בספרד למפגשים בין הקבוצות יש עדיפות על פני הפרש שערים וכך היא עלולה למצוא את עצמה במקום השני.

בצד המקצועי הכל כבר נאמר לקראת המפגש ולכן הכותרות בספרד הבוקר עסקו בעיקר ב"מלחמה הקרה שצפויה בקיץ" בין ריאל מדריד לברצלונה כפי שהגדירו זאת אנשי העיתון "אס" – בקרב על השחקנים שוברי השוויון של הקיץ.

השחקן שברור לכל שייאבקו עליו כל הגדולות הוא ארלינג הולאנד, שאמנם רחוק מלסיים את חוזהו בדורטמונד וגם סעיף השחרור שלו יהיה תקף רק בשנה הבאה, אבל נראה שכל המועדונים מוכנים לתרחיש בו הם משקיעים סכון עתק כדי להנחית את הנורבגי הצעיר. לא במקרה נצפו בספרד בשבוע שעבר אביו של החלוץ יחד עם סוכן השחקנים מינו ראיולה, תחילה במפגישה עם אנשי ברצלונה ולאחר מכן עם אנשי ריאל מדריד. לפי "אס", לברצלונה יכול להיות יתרון לאור מערכת היחסים הטובה בין ראיולה לנשיא החדש/ישן בקטלוניה ז'ואן לאפורטה, לעומת הבעיות בתקשורת בין ראיולה לנשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס.

ארלינג הולאנד, מרקו רויס | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

עם זאת, גם הובהר כי מערכת יחסים כזו או אחרת לא תשפיע על עתידו של הולאנד שקודם כל דורש שכר המוערך בכ-12 מיליון יורו לעונה וכמובן שחשוב לו גם הפרויקט שאמור לסייע לו לזכות בכמה שיותר תארים.

שחקן נוסף שנלחמות עליו שתי הקבוצות הוא דויד אלאבה, שעל פי דיווחים רבים כבר סיכם עקרונית את כל תנאיו בריאל מדריד ורק חסרה החתימה על החוזה. האוסטרי מסיים את חוזהו בבאיירן מינכן וכבר ידוע כי יעזוב ללא תמורה, אלא שהוא טרם הודיע היכן יחתום. למרות כל ההערכות שהוא יעבור למדריד, גם ברצלונה נכנסה לאחרונה למרוץ והשאלה הגדולה אם היא תוכל להשוות את הצעת ריאל שמוכנה לשלם לו כ-20 מיליון יורו ברוטו לעונה.

דויד אלאבה | Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי