קומאן זעם: "היה פנדל ברור, לא מבין בשביל מה יש VAR בספרד"

רונאלד קומאן מאוכזב | Angel Martinez/Getty Images

מאמן ברצלונה הלין על כך שלא נשרקה עבירה נגד בריית'ווייט ברחבה: "כל העולם ראה, אם לא השופט זה 2:2". זידאן: "אי אפשר להגיד שזה בגלל השופט, הניצחון הגיע לנו. אם הוא לא שרק, זה כי לא היה פנדל"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ברצלונה הלילה (שבת) בסיום קלאסיקו רותח, שהפך את מצב הטבלה בליגה הספרדית. לאחר שכל אחת מהן השלימה 30 משחקים, האלופה המכהנת מוליכה את הטבלה ואילו יריבתה מקטלוניה מדורגת שלישית עם נקודה פחות, כאשר אתלטיקו מדריד שתשחק נגד בטיס ביום ראשון בשוויון עם הבלאנקוס. לא בפעם הראשונה, האירוע שעורר שיח יותר מכל שער או החמצה, היה קשור להחלטת שיפוט – בברצלונה זעמו על כך שלא נשרקה עבירה על מרטין בריית'ווייט ברחבה לקראת הסיום, והמאמן רונאלד קומאן רתח לאחר המשחק.

"כולם ראו את המשחק. אם אתה אוהד ברצלונה, אתה בטוח כועס על שתי החלטות של השופט", אמר קומאן, "אבל לפני הכל אני רוצה לומר שלא היינו טובים במחצית הראשונה, לא בהתקפה ולא בהגנה. במחצית השנייה השתפרנו. אני רק מבקש מהשופטים שידייקו בהחלטות, כי הגיע לנו פנדל. זה היה פנדל ברור והשופט העניק ארבע דקות תוספת זמן, כשהוא לבד עצר את המשחק לשלוש דקות בגלל פציעה בכתף. שוב אנחנו צריכים לקבל את זה ולשתוק".

ההולנדי המשיך להביע את כעסו: "כבר אמרתי מה אני חושב, אם לא השופט זה 2:2. זה פנדל ברור ולא היה VAR. אני לא מבין בשביל מה יש VAR בספרד. כל העולם ראה את המהלך וחושב שזה פנדל. לא מבין גם את הקוון שעומד 10 מטרים משם. עם איך שמרטין נפל, זו הייתה חייבת להיות עבירה. גם השחקנים עצובים בגלל החלטת השיפוט, רבים מהם נמצאים בבארסה שנים רבות ומרגישים שזה עניין שחוזר על עצמו".

מאמנה של ברצלונה התייחס בקצרה למשחק ולהמשך העונה: אני אופטימי. הוכחנו שאנחנו נלחמים, אנחנו נגיב ונילחם עד המשחק האחרון. יותר קל להגן כשאתה מעמיד הרבה שחקנים מאחורה. לא עשינו הגנה טובה בהרבה מהלכים, לא היינו מדויקים במסירה האחרונה, למרות שהחזקנו הרבה בכדור".

שחקני ברצלונה מתלוננים לשופט | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בצד השני, המאמן המנצח זינדין זידאן סיכם: "עשינו משחק מעולה. התחלנו טוב מאוד ובהמשך זה הסתבך, כי היריבה טובה מאוד. עשינו ניצחון יפה שהיינו ראויים לו, הגענו להרבה הזדמנויות לכבוש את השלישי".

על אי השריקה לבעיטת עונשין אמר הצרפתי: "הפנדל? זה עניין אינדיבידואלי. אם השופט לא שרק, זה כי לא היה פנדל. בנושא של תוספת הזמן, הוא זה שמחליט. עבורנו הכי חשוב זה מה שעשינו על המגרש. הגענו להרבה הזדמנויות, אנחנו יכולים לשמוח. אי אפשר רק להגיד שזה בגלל השופט, הניצחון הגיע לנו".

לסיום, זידאן הוסיף לקראת הגומלין נגד ליברפול: "אנחנו צריכים ליהנות מהמשחק של היום ומזה של יום שלישי, כי עבדנו קשה בשבילם. עכשיו צריך לנוח כי שחקנים נפגעו, אני לא יודע איך נסיים את העונה. אנחנו על הקצה מבחינה פיזית. קשה לנו לסיים משחקים, אבל אנחנו בחיים וננוח בצורה הכי טובה שאפשר לקראת יום רביעי".

זינדין זידאן | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי