אתלטיקו שוב מעדה אך חזרה לפסגה, וייסמן הסתבך בתחתית

ויטולו, אנחל קוריאה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הקולנצ'נרוס שוב איבדו נקודות לאחר שסיימו ב-1:1 מאכזב אצל בטיס. קראסקו כבש כבר אחרי חמש דקות, טייו איזן בדקה ה-20. הפער בצמרת עומד על נקודה. הישראלי שיחק חמש דקות, קבוצתו הפסידה 2:1 נגד גרנאדה

(גודל טקסט)

לאחר משחק הקלאסיקו אמש (שבת), המחזור ה-30 בליגה הספרדית ממשיך הערב כאשר במוקד – אתלטיקו מדריד שוב מעדה עם 1:1 אצל בטיס. במשחק המוקדם, אוססונה גברה 1:2 על ויאריאל. לאחר מכן, ולנסיה הצליחה לחלץ בביתה 2:2 מול ריאל סוסיאדד למרות שהאורחת החזיקה ביתרון כפול. בנוסף, שון וייסמן וריאל ויאדוליד רשמו הפסד 2:1 מאכזב מאוד נגד גרנאדה.

בטיס – אתלטיקו מדריד 1:1

אחרי שאיבדה אתמול את הפסגה לריאל מדריד, אתלטיקו מדריד שבה למקום האחרון עם טעם חמוץ מאוד אחרי שאיבדה שתי נקודות יקרות אצל בטיס, שמצדה השיגה נקודה יקרה עבורה במאבק על הכרטיס לאירופה בסיום העונה.

ללא לואיס סוארס, מוסא דמבלה, ג'ופרי קונדוגביה ומרכוס יורנטה, הקולצ'ונרוס הגיעו הערב לאצטדיון ה"בניטו ויאמרין" לאתגר לא פשוט נגד החניכים של מנואל פלגריני הוותיק. פתיחת המשחק הייתה חיובית עבור דייגו סימאונה, זאת לאחר שיאניק קראסקו מצא את הרשת אחרי חמש דקות של משחק.

סימאונה בסיום. עוד איבוד נקודות של אתלטיקו מדריד | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

בדקה ה-20 הגיע רגע החזרה של בטיס למשחק, כאשר אלכס מורנו הרים כדור לעבור של כריסטיאן טייו, שהמשיך עם בעיטה מהאוויר והכניע את אובלק. בדקות הסיום, השוער הסלובני הציל את קבוצתו מספר פעמים מהפסד על אדמת סביליה והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות. הפער מריאל עומד כעת על נקודה אחת בלבד ומברצלונה השלישית זה רק שתי נקודות.

ריאל ויאדוליד – גרנאדה 2:1

מאבק ההישרדות של ויאדוליד ספה מכה קשה הערב בבית כאשר הסגולים-לבנים שמטו יתרון לקראת הסיום, ספגו פעמיים וכעת רחוקים רק נקודה אחת מהקו האדום. וייסמן, שחזר מפציעה שספג במהלך פגרת הנבחרות, שב לסגל, פתח את המשחק על הספסל וראה את פביאן אוריאנה מדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-41 וקובע יתרון למארחת.

במחצית השנייה ביצעה ויאדוליד מספר טעויות לא מחויבות, ונגד גרנאדה, קבוצה שהעפילה גם לשלב רבע הגמר בליגה האירופית, בהחלט משלמים על כך. בדקה ה-78 חורחה מוליכה הוותיק שם סוף להחמצות של האורחת וקבע שוויון במשחק. בדקה ה-85, מספר שניות לאחר שווייסמן עלה לכר הדשא, המגן קיני היה במקום הנכון וקבע את המהפך במשחק.

שון וייסמן | Angel Martinez/Getty Images

ולנסיה – ריאל סוסיאדד 2:2

מחזיקת הגביע לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות בליגה לאחר שבשלושת המחזורים הקודמים צברה נקודה אחת בלבד. קרלוס סולר פיספס הזדמנות להעלות את המארחת ליתרון בדקה ה-30, לאחר שפנדל שלו לא מצא את המסגרת. כעבור שלוש דקות, אנדר גווארה העניש והעלה את הבאסקים ליתרון. בדקה ה-45, הקשר בן ה-23 הוסיף בישול לאלכנדר איסק, והחלוץ הכפיל את היתרון רגע לפני הירידה למחצית.

בדקה ה-61, ולנסיה קיבלה פנדל נוסף, אותו דניאל וואס ניצל כדי לצמק את תוצאת המשחק. הקאמבק הושלם בדקה ה-73 לאחר שהגבהה של גונסאלו גדש מצאה ברחבה את גבריאל פאוליסטה, שנגח לרשת את שער השוויון. בדקה ה-80, העטלפים נותרו בעשרה שחקנים לאחר שמקסימיליאנו גומס ספג כרטיס צהוב שני. ולנסיה, שממשיכה לדשדש בחצי התחתון של הטבלה, השתוותה לאוססונה במקום ה-13, והיא רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום. מנגד, ריאל סוסיאדד עלתה באופן זמני למקום החמישי, והיא ככל הנראה תסתפק במקום בליגה האירופית מאחר שהפער שלה מסביליה הרביעית עומד כעת על 11 נקודות, לה משחק חסר.

דניאל וואס. אחראי על הפנדל המצמק |

ויאריאל- אוססונה 2:1

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, בהן הקבוצה כלל לא מצאה את הרשת, אוססונה הגיעה הערב לאצטדיון הקרמיקה והצליחה להשיג שלוש נקודות יקרות, אשר הרחיקו אותה ממאבקי הירידה. מן העבר השני, ויאריאל קיוותה למנף את שלושת הניצחונות הרצופים שהשיגה במחזורים האחרונים, אך ספגה בדקה ה-64 מרגלו של ג'ון מונקאיולה, אחרי טעות לא מחויבת של השוער סרחיו אסנחו. הצוללת הצהובה הגיבה כחמש דקות לאחר מכן כאשר כדור רוחב של ג'רארד מורנו חדר לרשת בעקבות שער עצמי של הבלם דויד גרסיה, אבל את המילה האחרונה אמר אנטה בודימיר, שנגח לרשת של אסנחו בדקה ה-74 וניצח את המשחק.

שחקני אוססונה חוגגים | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי