קוקה העביר מסר לאוהדים, דאגה ממצבו של ז'ואאו פליקס

ז'ואאו פליקס, דייגו סימאונה | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

אתלטיקו שוב בפסגה אחרי ה-1:1 עם בטיס אלא שהיא ניצחה רק בארבעה מ-11 משחקי הליגה האחרונים. "פייבוריטית - שלא לזכות בתואר", נכתב בספרד. הקפטן: "הסגל מעולה, תלויים בעצמנו". הקשר הצטרף לרשימת הפצועים

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד אמנם חזרה אתמול (ראשון) למקום הראשון בספרד אך נאלצה להסתפק רק בתיקו 1:1 נגד בטיס והפער שלה מריאל מדריד עומדת על נקודה בלבד. הפתיחה דווקא הייתה פנטסטית כשיאניק קראסקו כבש אחרי ארבע וחצי דקות והיה זה השער המהיר ביותר של הקבוצה העונה בכל המסגרות. הקבוצה של דייגו סימאונה שהייתה בסגל חסר התקשתה מאוד. אם בין דצמבר לינואר היא ניצחה בכל שמונת משחקיה הרי שמאז לקחה רק 17 נקודות מ-33 האחרונות (ארבעה ניצחונות בלבד).

סימאונה הגיע למשחק ללא לואיס סוארס ותומא למאר הפצועים ומרקוס יורנטה המושעה, וספג מכה נוספת כאשר ז'ואאו פליקס פתח בהרכב ונאלץ להתחלף במחצית בשל פציעה. פליקס לא הבריק ובספרד נכתב: "בזמן שציפו שייקח מנהיגות בהעדרו של סוארס, מי שהופיע דווקא הוא קראסקו". השחקן צפוי להיבדק היום ולמזלם של הקולצ'ונרוס המשחק הבא הוא די נוח – אייבר מהתחתית תגיע לוונטדה מטרופוליטנו. "היה לו כאב שלא הניח לו. אני מקווה שהוא יעשה מאמץ ויוכל לעזור לנו בשבוע הבא. לצערנו הוא היה צריך לצאת למרות שהתאמן כרגיל", הסביר סימאונה. קיירין טריפייר צפוי להיעדר מהמשחק הבא.

על המשחק: "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד. היינו צריכים לנצח את המשחק בסופו של דבר. אני מרוצה מהשחקנים שלי שעשו עבודה ענקית. אני כועס על כך שאנחל קוראה לא הצליח להבקיע, אם הוא ימשיך ככה השער יגיע. יום אחד זה ישתלם". כשנשאל על מצב הקבוצה ענה: "אני אוהב את זה שיש לי שחקנים שנותנים את הנשמה. אתה צריך שהלב יופיע, תמיד. זו תקופה קשה, אין ספק".

מאבק האליפות: "אני לא משקר ולא אוהב שקרים, אני הולך משחק אחר משחק. אני אוהב את הרגעים האלה ולא אשתנה. ריאל ובארסה החלו את העונה בצורה לא טובה, שמרנו על תוצאות מעולות ואז הן התאוששו. זו התקופה הלא טובה שלנו ונקווה שהיא תחלוף מהר. אני רוצה שערים, יש לנו מטרה. בסוף העונה יש יותר מתח. בשנה שעברה היינו בעונת מעבר וכעת אנחנו במקום טוב ועלינו לעמוד במטרות".

"פייבוריטית – לא לזכות בתואר", נכתב בצורה נחרצת ב"מארקה". "הנקודות נעלמות, הפציעות מצטברות והסבל עד תום העונה רק יגדל". נכתב כי הסגל של אתלטיקו פשוט לא מתאים להתחרות בריאל ובארסה והדגישו את הספסל החלש עמו הגיעה למשחק. "נאחזת בפסגה לפי יכולתה", נכתב בשער "מארקה" על רקע תמונה של המאמן סימאונה מחבק את אנחל קוראה. "מוליכה עם לא מעט ספקות", נכתב ב"אס" על רקע תמונה של פליקס מאוכזב למראה שחקני בטיס חוגגים את השוויון. "אתלטיקו מאשימה את הסגל שלה. היא סיימה בתיקו במשחק בו יכלה לנצח אבל חיבקה לבסוף את הנקודה". נכתב כי לאחר המחצית הראשונה הטובה – הקבוצה התעייפה.

שער "אס" | צילום מסך: "אס"

קוקה אמר לאחר המשחק: "הקבוצה ניסתה כל שביכולתה. התחלנו טוב מאוד, אבל הם כבשו. שתי נקודות ברחו אך אנחנו ראשונים ותלויים בעצמנו. הסגל נהדר, זה לא משנה שיש פציעות. הקבוצה חזקה, אנחנו מרגישים את זה. אם נהיה חזקים מנטלית נגיע למטרה שכולנו רוצים".

קראסקו לא התנחם בשבירת הבצורת: "הצלחתי להבקיע אבל זה ממש לא חשוב. רצינו לנצח ולא עשינו את זה, היה לנו מזל רע. התוצאה הזו ממש מקפחת אותנו וחבל". זה היה שערו הראשון של הבלגי בליגה מאז ה-0:1 על ברצלונה במטרופולינו והוא עשה זאת בסטייל כשהטעה שחקן הגנה ואז בעט בקלות לשער החשוף. בספרד נכתב כי זה לא פלא שהקבוצה נראתה חלש יחסית במשחקים האחרונים נגד לבאנטה או צ'לסי בהעדרותו. "הוא הציג קור רוח נפלא בשער ומנע שער מבטיס. זה מראה עד כמה הוא מחויב וחשוב".

קוראה מאוכזב | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי