מסע התחמשות: ריאל מדריד מעוניינת בניקולה קאליניץ'

לאחר שהחתימו את פוארייה, ה"בלאנקוס" סימנו את הפורוורד של ולנסיה כמחליף אפשרי לגבריאל דק שעבר ל-NBA. הסרבי יוכל לעזוב את הכתומים בחינם אם לא יקבלו כרטיס חופשי ליורוליג

(גודל טקסט)

למרות שהיא נכנסת לישורת האחרונה של העונה, ריאל מדריד עובדת במרץ על הרכבת הקבוצה הגדולה הבאה. לאחר שהחתימה את הסנטר הצרפתי ונסן פוארייה, שחזר לאחר קדנציה לא מוצלחת ב-NBA, היא סימנה את ניקולה קאליניץ' מוולנסיה בתור האיש שייכנס לנעליו של גבריאל דק, שעזב השבוע לטובת חתימה באוקלהומה סיטי ת'אנדר.

הקבוצה מבירת ספרד מביעה עניין רב בשחקנה הסרבי של ולנסיה, ולפי ה"אס", הוא עשוי להגיע ללא תמורה בקיץ הקרוב. העטלפים לא הצליחו להשיג את הכרטיס לפלייאוף היורוליג, וכיוון שהם אינם נמנים עם הקבוצות שזוכות לשריון אוטומטי בעונה הבאה של המפעל, היא תוכל להשתתף רק דרך כרטיס חופשי. לפי חוזהו של קאליניץ', הוא יוכל לעזוב את קבוצתו ללא תמורה במידה והיא תישאר בעונה הבאה מחוץ למפעל הבכיר. קאליניץ' הגיע בקיץ שעבר לספרד לאחר חמש עונות בפנרבחצ'ה, איתה זכה באליפות אירופה ב-2017. במדי הספרדים, הוא העמיד ממוצע נאה של 10.4 נקודות למשחק, ואף נבחר לשחקן המצטיין של חודש פברואר ביורוליג.

הסרבי הוא רק בורג אחד במכונה שריאל מתכננת להרכיב כדי לחזור לפסגת היורוליג בעונה הבאה. קבוצתו של פאבלו לאסו חווה עונה לא פשוטה ביורוליג – את העונה הרגילה סיימה רק במקום השישי, וכעת היא תתמודד בסדרה נגד אנדולו אפס החזקה. תוך כדי העונה היא איבדה את שני הכוכבים הארגנטינאים, פאקונדו קמפאצו וגבריאל דק, שעברו ל-NBA. במקומו של הרכז שמשחק כיום בדנבר צפויים להגיע בקיץ פייריה הנרי מבאסקוניה ותומא הרטל, שפתח את העונה בברצלונה וכיום משחק בווילרבאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי