עם קיצוץ של 60 אחוז בשכר: זו ההצעה של ברצלונה לליאו מסי

ליאו מסי | Oscar J. Barroso/Anadolu Agency via Getty Images

על פי דיווח בספרד, הכוכב הארגנטיני של הקטלונים יתבקש לקצץ 60 אחוז משכרו עקב הקשיים הכלכליים העצומים שאליהם נקלע המועדון. יישאר בכל זאת?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר שהודחה בחודש שעבר בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פריז סן ז'רמן, ובסוף השבוע האחרון נחלה הפסד מאכזב לריאל מדריד בקלאסיקו במסגרת הליגה, ברצלונה תקווה לרשום תואר ראשון מאז שזכתה באליפות ספרד בעונת 2018/19 כאשר ביום שבת היא תתמודד מול אתלטיק בילבאו בגמר הגביע הספרדי (22:20, שידור ישיר בספורט4).

אבל עם כל הכבוד לגמר הגביע, הנושא המהותי ביותר עבור אלופת אירופה חמש פעמים הוא סאגת עתידו של ליאו מסי, שלא מפסיקה להעסיק ולהסעיר את עיתוני קטלוניה ולמעשה את כל ספרד, אולי את כל הכדורגל האירופי. כלי התקשורת המקומיים מנסים לשער מה יהיה הצעד הבא בקריירה של מספר 10 של ברצלונה, כאשר היום (חמישי) נטען בתוכנית הספרדית "אל צ'ירינגיטו" כי ברצלונה עשויה להיתקל בקשיים כלכליים בהשארתו של קפטן הקבוצה.

על פי הדיווח, ברצלונה, שכידוע מצויה בחובות פיננסיים עצומים של למעלה ממיליארד יורו, מתכננת להציע ל"פרעוש" חוזה בגובה של 30 מיליון יורו שכר שנתי, כאשר מדובר על קיצוץ של 60% מגובה החוזה הנוכחי של מסי, שעומד על 75 מיליון יורו שכר עונתי.

ליאו מסי | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

המצב הכלכלי העגום של הבלאוגרנה ידוע ככזה שמשפיע ישירות על מצבה המקצועי של הקבוצה, וכעת נדמה כי הנושא עלול להיות בעל השלכות ישירות על גדול שחקני המועדון בכל הזמנים. כזכור, מסי הציב דרישה להנהלה כי אם ברצונה להשאיר אותו, עליה לבנות סביבו סגל תחרותי שיוכל להתמודד על כל התארים, כולל ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי