נופלת מהרגליים: 0:0 מאכזב לריאל מדריד אצל חטאפה

מריאנו דיאס | Ruben Albarran/Pressinphoto / Icon Sport

אחרי שעלו לחצי גמר ליגת האלופות וניצחו את ברצלונה בקלאסיקו, הבלאנקוס שמטו שתי נקודות יקרות אצל היריבה מהתחתית. זידאן הגיע למשחק בסגל חסר, מריאנו פתח במקומו של בנזמה ונפצע. קורטואה הצטיין

(גודל טקסט)

אחרי שעלתה לחצי גמר ליגת האלופות וגברה על ברצלונה בקלאסיקו, נראה שעומס המשחקים השפיע על ריאל מדריד, שסיימה הערב (ראשון) ב-0:0 מאכזב עבורה אצל חטאפה. בעקבות הניצחון המוקדם של אתלטיקו מדריד, הפער של הבלאנקוס מהמקום הראשון עומד כעת על שלוש נקודות והם יכולים לאבד לבארסה את המקום השני ביום חמישי הקרוב.

פעם נוספת, זינדין זידאן נאלץ להגיע למשחק ליגה בסגל חסר במיוחד, כאשר קאסמירו ונאצ'ו נותרו בחוץ בשל הרחקות, וכמובן הפציעות אדן הזאר, דני קרבאחל, פרלאן מנדי, לוקאס ואסקס וסרחיו ראמוס. פדריקו ואלוורדה ורפאל וארן נמצאים בבידוד בשל נגיף הקורונה וגם הם חסרו מהקאדר של המאמן הצרפתי להתמודדות ב"קולוסאום דה אלפונסו פרס".

לאור ההיעדרויות במרכז ההגנה, ויקטור צ'וסט פתח לצד אדר מיליטאו, כאשר בחוד הוצב מריאנו דיאס, במקומו של קרים בנזמה, שזכה למנוחה מזדיאן אחרי התקופה העמוסה שעברה על ריאל. היכולת של השחקנים המחליפים בלבן לא התקרבה לזו שמציג ההרכב הראשון, כשגם ויניסיוס ג'וניור, מרקו אסנסיו ורודריגו לא הצליחו להוביל את ההתקפה.

ויניסיוס תופס את הראש. ריאל תשלם על איבוד הנקודות? | Denis Doyle/Getty Images

טיבו קורטואה היה מבין השחקנים המרכזיים על כר הדשא במהלך המשחק, לאחר שסיפק לא פחות משש הצלות משמעותיות ומנע יתרון של חטאפה כבר בפתיחה. לרעתה של ריאל מדריד, מלבד איבוד הנקודות, נראה שגם מריאנו הצטרף לרשימת הפצועים, לאחר שנפגע במהלך המשחק והוחלף במחצית השנייה. כעת, לריאל מדריד צפויים שני מחזורים צפופים – נגד קאדיס (21.4) ונגד בטיס (24.4), מה שיכול להכריע גורל של עונה שלמה עבורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי