אל תספידו אותה: 0:5 גדול לאתלטיקו מדריד על אייבר

מרקוס יורנטה חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

אחרי שמעדה בשני המחזורים האחרונים, מוליכת הטבלה שלחה מסר ברור לשאר יריבותיה למאבק האליפות. צמדים ליורנטה וקוריאה, קראסקו הוסיף. קודם לכן, סביליה גברה 1:2 על סוסיאדד, 2:2 בין ולנסיה לבטיס

(גודל טקסט)

לאחר ניצחונה הגדול של ברצלונה בגמר גביע המלך, המחזור ה-33 בליגה הספרדית יצא היום לדרך עם שמונה משחקים, כשאשר במוקד נמצא מאבק האליפות הרותח. במפגש המוקדם של חבורת הצמרת, אתלטיקו מדריד פירקה 0:5 את אייבר והגדילה זמנית את הפער בפסגה. בנוסף, סביליה גברה 1:2 על ריאל סוסיאדד, ויאריאל הביסה 1:5 את לבאנטה, ולנסיה ובטיס נפרדו ב-2:2.

אתלטיקו מדריד – אייבר 0:5

אחרי שמעדה בשני המחזורים האחרונים בליגה ואפשרה ליריבותיה למאבק האליפות לצמצם את הפער, אתלטיקו מדריד שלחה הערב מסר ברור לכולם – היא עדיין כאן ואסור להספיד אותה. בפעם השנייה העונה, החניכים של דייגו סימאונה כבשו מעל ארבעה שערים במשחק, כשגם הפעם זו הייתה חגיגה חד צדדית מצד הקולצ'נרוס.

ללא לואיס סוארס וז'ואאו פליקס הפצועים, אנל קוריאה ומרקוס יורנטה איישו את החוד של מוליכת הטבלה. דקות הפתיחה ב"וונדה מטרופוליטנו" היו לא פשוטות, אך בדקה ה-42 קוריאה שבר את הקרח ומצא את הרשת מקרוב. בתוך שתי דקות, הארגנטינאי השלים צמד במשחק וקירב את הקבוצה לניצחון החשוב.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. חמישייה נהדרת על אייבר | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

עם פתיחת החצי השני כבר לא היה ספק מי תנצח במשחק, יאניק קראסקו ויורנטה הצטרפו לרשימת הכובשים במהלך דקות הפתיחה של המחצית השנייה. החגיגה הגדולה של יורנטה במשחק המשיכה בדקה ה-68, כאשר גם הוא השלים צמד שערים במשחק ונעת את החמישי ברשת של מרקו דמיטרוביץ' המתוסכל.

ריאל סוסיאדד – סביליה 2:1

אמנם היה מדובר במפגש בין הרביעית לחמישית בטבלה נכון לפתיחת המחזור, אך בין הקבוצות הפרידו לא פחות מ-14 נקודות לפני שריקת הפתיחה. כבר בדקה החמישית, הבאסקים עלו ליתרון משער של קרלוס פרננדז, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה דווקא נגד האקסית אותה עזב בינואר האחרון.

בדקה ה-22, פרננדו הברזילאי החזיר את האנדלוסים למשחק עם שער שוויון, וחניכיו של ז'ולן לופטגי השיגו את היתרון המיוחל שתי דקות לאחר מכן מרגליו של החלוץ המרוקאי, יוסף אן נסירי. בעקבות ניצחון החוץ היקר, סביליה צמצמה באופן זמני את הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד לשלוש נקודות בלבד. מנגד, המארחת תוכל לאבד את המקום החמישי לבטיס ולוויאריאל שישחקו בהמשך הערב.

איבן ראקיטיץ'. ניצחון מרשים לסביליה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אוסאסונה – אלצ'ה 0:1

המארחת הגיעה למשחק הביתי לאחר ניצחון חוץ מרשים על ויאריאל במחזור שעבר, ושמרה על המומנטום החיובי בדרך לפתיחת פער משמעותי מהקו האדום. אנריקה בארחה העניק לקבוצה מפמפלונה יתרון בדקה ה-38. דייגו גונסאלס כבש שער עצמי בדקה ה-68, ומשם אלצ'ה כבר לא יכלה לחזור. אוסאסונה פתחה פער דו ספרתי מהקו האדום ונראה כי היא קרובה להבטחת ההישארות בליגה. מנגד, העולה החדשה המשיכה להסתבך ונותרה מתחת לקו האדום.

אלצ'ה. תחזור לליגה השנייה? | Eric Alonso/Getty Images

בטיס – ולנסיה 2:2

תיקו שלישי ברציפות לחמישית בטבלה שאיבדה פעמיים את היתרון. זה התחיל מכיבוש מוקדם של נביל פקיר בדקה ה-13, גונסאלו גדש איזן את התוצאה בתוך 10 דקות ושתי דקות לפני סיום המחצית האנדלוסיים שוב עלו ליתרון, הפעם מכיבוש של סרחיו קנאלס. אולם ולנסיה, שנמצאת במקום ה-14 הצליחה לחלץ נקודה בעקבות פנדל מדויק של קרלוס סולר בדקה ה-61.

תוצאות נוספות

אלאבס – הואסקה 0:1
קאדיס – סלטה ויגו 0:0
לבאנטה – ויאריאל 5:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי