אתלטיקו מצאה גיבור חדש, קוראה הודה: "לא רגילים לנצח ככה"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

המוליכה פתחה פער שלוש נקודות עם 0:5 ענק על אייבר. החלוץ שכבש צמד רחוק שער בודד מהשוואת שיא קריירה: "אנו רגילים לסבול. הרגשתי רע בגלל ההחמצות". סוארס בירך. סימאונה: "קיבלנו שקט נפשי". וגם: הסופרליג

(גודל טקסט)

בזמן האחרון היה נראה שרועדות לה הרגליים אך אתלטיקו מדריד ענתה אתמול (ראשון) לכל מי שהעז להטיל בה ספק. הקבוצה של דייגו סימאונה הביסה 0:5 את אייבר – הניצחון הכי גבוה שלה מאז מחזור הפתיחה (1:6 על גרנאדה) ובהמשך קיבלה בשורות נהדרות עם התיקו המאופס של ריאל מדריד. הקולצ'ונרוס פתחו פער של שלוש נקודות מריאל וחמש על פני ברצלונה לה משחק חסר. "לאתלטיקו שוב יש הרבה שערים מכולם ונגד כולן", נכתב ב"מארקה". בשער העיתון הייתה הכותרת "אתלטיקו מותחת את עצמה קדימה".

לואיס סוארס לא שיחק אבל אמש הקבוצה לא הייתה זקוקה לו, לא כאשר אנחל קוראה בכושר כזה. הארגנטינאי כבש צמד תוך שתי דקות רגע לפני סיום המחצית (צמד ראשון העונה) והיה מעורב כבר ב-17 שערים העונה בכל המסגרות (שישה שערים ו-11 בישולים) – רחוק רק שער בודד מהשוואת שיא הקריירה שלו בעונות 2016/17 ו-2017/18. בסיום המשחק ירד סוארס לחדר ההלבשה והצטלם איתו ועם מרקוס יורנטה שהבקיע צמד גם הוא. "הם למדו משהו", כתב בהומור ברשתות החברתיות.

סימאונה אמר לאחר המשחק: "היינו יכולים לנצח את בטיס במחזור שעבר. הקבוצה הייתה תקועה בחצי השעה הראשונה, לאחר מכן הקטור הררה וקוקה עזרו לנו. השערים מייצרים התלהבות ואנרגיה. המחצית השנייה הייתה אחרת, הקבוצה הייתה מדויקת יותר. ניצחון תמיד נותן לך כוח ונותרו רק שבעה משחקים. חשוב לגבור גם על הואסקה".

מאבק האליפות: "הכי חשוב שניצחנו, זה נותן לך שקט נפשי. אמרו שהליגה הספרדית חלשה והנה ויאריאל בחצי גמר הליגה האירופית וסביליה בתמונת האליפות. לליגה יש סוף מאוד יפה ואני מקווה שנמשיך לצמוח ושהאליפות לא תהיה מונוטונית כשריאל או ברצלונה תמיד זוכות".

על קוראה: "אנחנו עובדים יחד שנים רבות, אנחנו מכירים היטב. אנחנו יודעים מתי צריך לדבר ומתי השחקן זקוק לשקט. המספרים מדברים בעד עצמם. הוא היחיד שהשתתף בכל המשחקים. הוא יעזור לנו להגיע לאן שאנחנו רוצים. אני מאוד שמח בשבילו, הוא עובד עם הרבה תשוקה ועקשנות וממשיך להשתפר".

על האפשרות להקמת הסופר-ליג: "באופן עקרוני, אנחנו מוכנים להכל ואין לי ספק שהמועדון שלנו יקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי עתידו (המקצועי והכלכלי). אני מוכן להיות בכל מפעל שיגידו לי". המאמן רמז שאת הדברים האלה לא צריך לשאול אותו.

דייגו סימאונה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

קוראה המאושר אמר: "זו הייתה שמחה ענקית לנצח ככה בפער כזה. אתלטיקו לא רגילה לזה. אנחנו רגילים לסבול. עד לשער שלי המשחק היה די שווה. לאחר מכן דברים השתנו. זה היופי שבכדורגל, הדברים משתנים מהר. הרגשתי רע בגלל ההחמצות שלי במחזור הקודם. אתה תמיד צריך להיות מוכן לעשות כמיטב יכולתך ולעזור לקבוצה. אני מקווה שכל הפצועים יחזרו בקרוב. אנחנו זקוקים להם עד לסוף העונה. צריך להמשיך לסמוך עלינו. יש לנו שבעה גמרים". הארגנטינאי שבר בצורת בת תשעה משחקים ללא שער. "קוראה מקבע את עצמו כמנהיג", נכתב עליו ב"אס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי