זידאן: "כבר שלחו אותנו לרחוב העונה". קרוס והזאר ייעדרו

זינדין זידאן | Denis Doyle/Getty Images

מאמן ריאל התחמק מהשאלות על הסופרליג והבהיר לקראת קאדיס ברביעי כי במועדון לא חוששים מעונש: "אמרו שהשחקנים לא היו שווים כלום". הבלגי עדיין לא כשיר. בנזמה ישוב לחוד. וייסמן ייעדר מול אלצ'ה

(גודל טקסט)

בצל הסערה שעוררה ההכרזה של פלורנטינו פרס, נשיא המועדון, על הקמת הסופרליג, ריאל מדריד תנסה להישאר במאבק האליפות כשתתארח מחר (רביעי) אצל קאדיס. הבלאנקוס, כזכור, בפיגור שלוש נקודות מאתלטיקו מדריד לאחר שסיימו רק ב-0:0 במשחק החוץ בחטאפה. ריאל תגיע למשחק עם סגל הרבה יותר עשיר בהשוואה למשחק האחרון אך כבר הפסידה העונה לקאדיס בסיבוב הראשון.

קארים בנזמה שפתח רק על הספסל, יחזור ל-11 על חשבונו של מריאנו דיאס ויעמוד בפני אתגר גדול: אם יכבוש הוא ישווה את שיאו של ראול שהבקיע נגד 35 יריבות שונות בליגה הספרדית. קאסמירו ונאצ'ו חוזרים לסגל לאחר שריצו עונש השעייה וגם רפאל וראן יעמוד לרשות המאמן זינדין זידאן. גם דני קרבחאל כשיר לאור דבריו של המאמן. המגן הימני לא שיחק מאז נפצע נגד ולנסיה בפברואר לאחר 28 דקות ועדיין לא חצה את רף אלף הדקות העונה.

אלה שלא ישחקו הם טוני קרוס שייעדר משחק שני ברציפות בשל כאבים בשריר, וגם אדן הזאר. "אם הזאר לא נפצע זה משום שהוא לא במאה אחוז. הכי חשוב שירגיש טוב, כרגע התחושות שלו אינן זהות ועלינו להיות מאוד קשובים", הבהיר זידאן. הזאר רשם 15 דקות בלבד ב-14 המשחקים האחרונים של הבלאנקוס. "נעלם X", נכתב על הבלגי ב"אס". גם פרלאן מנדי וסרחיו ראמוס בחוץ כמובן.

טוני קרוס, ג'ורג'יניו ווינאלדום | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

זידאן נשאל כמובן על הסופרליג והתחמק: "זו שאלה לאדם אחד – כבוד הנשיא. אני כאן כדי לדבר על המשחק ולא על דברים אחרים כי זה לא התפקיד שלי. אנחנו לא חושבים על האפשרות הזו ולא מדברים על כך בחדר ההלבשה (האיום שאופ"א תעניש את ריאל ותדיח אותה מליגת האלופות הנוכחית). מה שאני אוהב זה לאמן", הבהיר כשנשאל האם שוחח עם פרס על הסופרליג.

האם הקבוצה מתמקדת רק בליגת האלופות: "יש עומס אבל אנחנו לא נוותר. אני לא מסכים. אנחנו כבר שמונה חודשים בעונה הזו והכל קרה לנו. הייתי ברחוב, שלחו אותנו לשם, השחקנים לא היו שווים כלום וזה אף פעם זה לא היה נכון, אתם יודעים. אנחנו מתחרים, אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים ונילחם עד היום האחרון. מה שלא יקרה, נשחק עד היום האחרון. אני לא יודע אם נזכה בתארים אבל ניתן הכל ומתח את הגבול".

לסיום נשאל על כך שהנשיא רוצה לצרף את קיליאן אמבפה וכביכול הרגיע את האוהדים: "אם הנשיא אמר את זה..(צוחק). אני חושב רק על המשחק נגד קאדיס, זו האמת, אתם מכירים אותי". עוד לגבי אמבפה, דווח כי הצרפתי כבר מחפש דירות במדריד מה שבטח מצית את הדמיון אצל האוהדים.

שחקני קאדיס חוגגים נגד ריאל בסיבוב הקודם. | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

קאדיס מצדה עושה עונה שקטה במרכז הטבלה עם פער גדול של תשע נקודות מהקו האדום. בשלושת המחזורים האחרונים השיגה הקבוצה שבע נקודות. בחוד ישחק כרגיל אלברו נגרדו, שיאן השערים של הקבוצה העונה (שבעה שערי ליגה) שגדל כזכור בריאל מדריד. אלברו סרברה יכול לרשום הישג ענק ולהפוך למאמן החמישי במאה ה-21 שמנצח בשני משחקיו הראשונים נגד ריאל מדריד כמו פפ גווארדיולה למשל.

המשחק בין ריאל לקאדיס ממש לא יהיה היחיד שייערך מחר בליגה הספרדית. ויאדוליד, ללא שון וייסמן שעדיין פצוע, תפגוש את אלצ'ה (22:00) ו-ויאריאל תתמודד מול אלאבס באותה שעה. קודם לכן, סביליה תתארח אצל לבאנטה (20:00), ולנסיה אצל אוסאסונה (20:00) ובטיס תתמודד מול אתלטיק בילבאו (21:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי