אמבפה הנחה את אחד מבני משפחתו לחפש עבורו בית במדריד

קיליאן אמבפה | FRED TANNEAU/AFP via Getty Images

לפי העיתונאי שראיין בלעדית את ליאו מס מוקדם יותר השנה, כוכב פריז סן ז'רמן טרם החליט אם לעזוב את צרפת או לעבור לריאל, אבל בהחלט בוחן מקרוב את האפשרות להצטרף לבלאנקוס

(גודל טקסט)

הדיווחים על עתידם של ניימאר ובעיקר של קיליאן אמבפה בפריז סן ז'רמן סותרים אחד את השני כמעט בכל שבוע, אבל נראה שהתמונה מתחילה להתבהר לקראת סיום עונת 2021/21: אחרי שבשבוע שעבר ניימאר בעצמו הכריז שהוא קרוב לסיכום על חוזה חדש, עושה רושם שאמבפה בדרך ליעד שנחשב צפוי כבר שנתיים, ריאל מדריד.

לפי העיתונאי הספרדי רובן אוריה, מי שראיין מוקדם יותר שנה את ליאו מסי בריאיון בלעדי, אמבפה בן ה-22 לא ממהר להחליט על עתידו לקראת סיום החוזה בעוד שנה ומתכוון רק בתום העונה הנוכחית לבחון את האפשרויות שניצבות בפניו ולהחליט אם להישאר בפריז או שמא לעבור לקבוצה חדשה. לפי אוריה, אמבפה רוצה קודם כל להבטיח את הזכייה באליפות צרפת ובליגת האלופות ולא מוכן לדון בעתידו.

למרות כל זאת, אמבפה כן ביקש מאנשים מטעמו לבחון אפשרות של מגורים במדריד וקרוב משפחה שלו אף קיבל את האחריות לנסות למצוא לו בית בבירת ספרד. כידוע, אמבפה דובר ספרדית בצורה כמעט שוטפת ונראה שבקיץ הוא יקבל את ההחלטה בין פריז סן ז'רמן לריאל מדריד.

קיליאן אמבפה | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

כידוע, חוזהו של אמבפה יסתיים בתום העונה הבאה, בקיץ 2022, ועל כן אם לא יאריך חוזה ולא יעזוב את פריז בקיץ, הוא יוכל לעזוב את הקבוצה בעוד קצת יותר משנה ללא תמורה. מנגד, הבלאנקוס ינסו לנצל את הסיטואציה כדי להפחית משמעותית את מחירו של אמבפה, בידיעה שקבוצתו לא תוכל להחזיקו בכוח שנה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי