בספרד החמיאו לוויסמן על הבישול: "כמו שחקן גדול". גם האוהדים בטירוף

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

החלוץ קיבל את הציון שני כוכבים: "אסיסט מבריק, היווה סכנה גדולה ליריבה". האוהדים צייצו: "קילר ברחבה, אם יש שחקן שיציל את הקבוצה - זה הוא". אחרי ה-1:1, ויאדוליד במצב קשה. סרחיו מתוסכל, פלאנו פנה לקהל

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד של שון וייסמן איבדה אתמול (שבת) נקודות יקרות במאבקי התחתית כשסיימה רק בתיקו 1:1 נגד קאדיס. חלוץ נבחרת ישראל שב להרכב וסיפק בישול נהדר לאוסקר פלאנו אך זה לא הספיק. ויאדוליד תקועה מתחת לקו האדום במרחק נקודה מחוף מבטחים (אם כי יש לה משחק חסר) ועד סיום העונה נשארו לה יריבות קשות מאוד כמו ויאריאל, ריאל סוסיאדד ואתלטיקו מדריד. "הרגליים של ויאדוליד רעדו, זו הייתה הזדמנות נפלאה לקחת שלוש נקודות", נכתב ב"מארקה".

וייסמן, כאמור, בישל את השער. הוא קיבל את הציון שני כוכבים בשני העיתונים הגדולים "מארקה" ו"אס" וזכה למחמאות על הבישול. "הוא סיפק בישול כמו של קראק אמיתי והיה נראה שהכל יהיה קל לוויאדוליד", נכתב ב"מארקה". "הבישול שלו היה מבריק", נכתב ב"אס". בחלק גדול מהזמן הוא היווה סכנה למרות שלא הצליח לכבוש".

גם אוהדי ויאדוליד ברשתות החברתיות היו מרוצים ממנו. "כמה טוב שפלאנו ו-וייסמן מבינים נפלא אחד את השני", כתב סרחיו גומס. אלברו אסקוריאל צייץ: "הוא נדרש ל-13 דקות בלבד להראות שאם יש שחקן שיציל את הקבוצה – זה הוא. בזמן שהקבוצה עם המים סביב הצוואר – הוא רוצה לנצח". "ראיתם כשהוא משחק כמה הוא מייצר", כתב אוהד נוסף. חאיימה דויאה: "הוא קילר ברחבה". לואיס קלאבור צייץ: "מה הייתה עושה ויאדוליד בלעדיו"?

המאמן סרחיו גונזאלס אמר לאחר המשחק: "למה לא ניצחנו? אנחנו אשמים כשלא כבשנו במחצית הראשונה בה יצרנו חמש או שש הזדמנויות ברורות. שיחקנו ברמה גבוהה מאוד ולאחר מכן נתנו תחושה של חולשה. לא מצאנו את הדרך שלנו לאחר מכן. אנחנו עוזבים את המשחק כועסים אבל עלינו להשתפר ולהרים את עצמנו. אנחנו אנשים, לא מכונות, דברים משפיעים עלינו אבל עלינו לעבוד קשה".

אופטימי להמשך: "ננסה לעשות את המיטב כדי להישאר בליגה, יש עוד זמן. אנחנו באיזור הירידה אך תלויים בעצמנו. זה נהדר שכבר ביום רביעי יש משחק (אתלטיק בילבאו) ועלינו לשכוח מהרגשות האלה. עלינו לעשות צעד קדימה ולהתעמת עם הפחד שלנו".

שון וייסמן, אוסקר פלאנו | Octavio Passos/Getty Images

פלאנו שכבש את השער: "זה קרה לנו במשחקים רבים. עלינו להמשיך להילחם עד לרגע האחרון, זה מירוץ למרחקים ארוכים, כבר ממחר (היום) נתאפס". הוא ביקש מהקהל לא לאבד תקווה: "אנחנו מבקשים מהם להמשיך להאמין בנו, אתם הכוח שלנו ועם התמיכה שלכם, גם מהבית – נוכל להתקדם". החלוץ ירשום ציון דרך גדול במשחק הבא עם ההופעה המאה שלו בקבוצה בליגה הבכירה. פלאנו הוא מלך שערי הקבוצה העונה עם שבעה שערים ב-32 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי