"אדן הזאר לא היה צריך להגיע לריאל אלא להצטרף לברצלונה"

אדן הזאר | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

ג'ון ביקו, סוכנו לשעבר של הבלגי, טוען כי הקשר עשה טעות קשה: "לשחק בריאל אחרי שרונאלדו עזב זה כמו לטפס על ההימלאיה. בבארסה הכדור רץ מהר יותר מהשחקנים". וגם: הביקורת על סביבתו הקרובה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תארח הערב (שלישי) את צ'לסי במסגרת חצי גמר ליגת האלופות. לפני שנה וחצי, אם הייתם שואלים כל אוהד, הוא היה משוכנע שאדן הזאר יהיה שחקן המפתח של הבלאנקוס. אלא שהבלגי לא הצליח לשחזר את היכולת מקבוצתו לשעבר. הוא סבל מעשר פציעות בשנתיים ורשם 37 הופעות בלבד בבלאנקוס ועל כן יפתח על הספסל. סוכנו לשעבר של הזאר הצהיר בריאיון כי זו הייתה טעות מצדו לחתום בריאל.

ג'ון ביקו, שהיה סוכנו של הזאר עד 2013, אמר לעיתון הבלגי "La Dernière Heure" את הדבר הבא: "זו הייתה טעות ללכת לריאל בקיץ 2019. זו הייתה הבחירה שלו, הוא עשה אותה מכל הלב, אך בלי סיבה אמיתית. היה עליו לעזוב קודם או להגיע מאוחר יותר. להגיע לריאל אחרי שכריסטיאנו רונאלדו עזב (ב-2018) זה כמו לטפס על ההימלאיה בידיים חשופות. היו צריכים לומר לו זאת. הוא היה צריך לחכות שהצל שלו יהיה קטן יותר".

הזאר לא מתאים לקבוצה: "אנשים לא מבינים, הם שוכחים את המימד האתלטי. יש להם משחק תובעני מאוד, קצבי ועוצמתי. כישרונות גדולים כמו חאמס רודריגס לא התאקלמו. אדן לא שחקן ריאל מהבחחינה הזו אלא יותר שחקן ברצלונה, לשם היה צריך להגיע. הכדור רץ מהר יותר מהשחקנים. היה עליו להישאר עוד עונה בצ'לסי ולעזוב מהדלת הראשי, להכין את גופו לשינויים הבאים ולהיות השחקן הטוב בעולם".

הוא מבקר את הסביבה הקרובה של הזאר: "אדן בן 30 כבר וצריך להפסיק להתייחס אליו כאילו הוא בן 12, עליו לקחת אחריות ולהתמודד. כשקיליאן אמבפה לא טוב, דידייה דשאן מוציא אותו ואומר לו במה הוא טעה. כולם נחמדים מדי לאדן. הוא זקוק לאתגר".

על האפשרות שיגיע לטוטנהאם בקיץ: "אם לוקה מודריץ' וגארת' בייל היו נשארים, אולי הוא היה חותם שם". בצ'לסי כבש הזאר 110 שערים ורשם עוד 92 בישולים בשבע עונות בהן זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ובליגה האירופית. אבל הכדורגל הוא בלתי צפוי. אולי הזאר עוד יתרום לבלאנקוס דווקא נגד הבלוז, כשיעלה כמחליף. הזאר חולם להדיח את האקסית ולהגיע לגמר לראשונה בקריירה שלו.

הזאר ומסי. הבלגי היה צריך להגיע לברצלונה? | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי