Sport1 Banner

עתידו של מסי, חזרה לפסגה ומי הפייבוריטית לאליפות: קומאן מדבר

שחקני ברצלונה חוגגים עם מסי | Fran Santiago/Getty Images

לקראת המשחק החסר נגד גרנאדה (חמישי ב-20:00) שיכול להשיב את ברצלונה למקום הראשון בספרד, המאמן דיבר במסיבת עיתונאים: "אנחנו נמצאים בסיטואציה מפתיעה, זה כמו פרס על כך שנלחמנו ולא ויתרנו על הליגה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור ה-33 נערך כבר לפני 10 ימים, אבל הוא יימשך הערב (רביעי) עם מפגש בין אתלטיק בילבאו לוויאדוליד של שון וייסמן ויגיעו לשיאו מחר ב-20:00, כאשר ברצלונה תשלים את המשחק החסר שלה בבית מול גרנאדה – ואם היא תנצח אותו היא תשוב למקום הראשון בליגה בדיוק בזמן לקראת משחק העונה נגד אתלטיקו בעוד 10 ימים.

הקטלונים היו במשך שבועות ארוכים בפיגור מול אתלטיקו מדריד שהייתה בפסגה במשך 24 מחזורים העונה וגם ריאל מדריד הייתה ביתרון על ברצלונה ובעמדה טובה יותר לזכות באליפות, בוודאי לאחר שניצחה את ברצלונה בקלאסיקו ב-10.4 וגם בקאמפ נואו באוקטובר, אבל ההפסד של הקולצ'ונרוס השבוע לבילבאו והתיקו של הבלאנקוס מול בטיס הוביל לכך שאם ברצלונה תנצח מחר היא תכבוש מחדש את הפסגה ותהיה ביתרון נקודה על פני אתלטיקו ושלוש מעל ריאל.

מאז ההפסד לריאל בקלאסיקו לפני קצת יותר משבועיים, ברצלונה זכתה בגביע המלך עם 0:4 מרשים על בילבאו, הביסה 2:5 את חטאפה ולפני שלושה ימים ניצחה בוויאריאל 1:2 ועל כן המאמן רונאלד קומאן התייצב היום למסיבת העיתונאים ושידר ביטחון רב, בשונה ממשחקים אחרים מוקדם יותר העונה: "אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעלות למקום הראשון, אבל אנחנו חייבים לחשוב רק על ניצחון ולא על המיקום. אם מסתכלים לאחור, אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד מפתיעה וזה כמו פרס על כך שנלחמנו ולא ויתרנו על הליגה".

שחקני ברצלונה חוגגים | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אם יש לחץ על השחקנים: "כל המשחקים חשובים וכבר היינו תחת לחץ כשהגענו למשחקים בידיעה שאסור לנו ליפול בהם. גם עכשיו אנחנו צריכים את שלוש הנקודות ולכולם ברור שיש קרב על האליפות. הרבה אנשים אומרים שעכשיו אנחנו הפייבוריטים לזכות, אבל אנחנו לא חושבים ככה – מי שבמקום הראשון היא הפייבוריטית ואנחנו כרגע לא שם. יש עוד משחקים קשים לפנינו ולא צריך להשתגע מהאפשרות לזכות באליפות".

על היכולת הטובה של גריזמן: "הוא שחקן מצוין שמתאמן המון, עובד קשה וסבל מחוסר מזל העונה. עכשיו אתם רואים אותו משחק עם ביטחון, הוא לא יכול היה להבקיע את השער הראשון נגד ויאריאל אחרת".

הביטחון שצברה הקבוצה: "אנחנו חזקים מבחינה מנטלית, אבל היו תקופות קשות העונה. אנחנו שישה משחקים מתום העונה ומי שתהיה הכי חזקה תזכה באליפות".

עתידו של מסי והדיווחים על פריז סן ז'רמן: "אני לא מעוניין לדבר על הדיווחים על מסי וגם לא יודע אם זה נכון שיש לו הצעה מפ.ס.ז'. אני מקווה שליאו יישאר איתנו ולדעתי הוא חייב לסיים כאן את הקריירה, במקום בו היה כל חייו, אבל זו החלטה שלו ואותי כרגע מדאיג רק המשחק מחר".

ליאו מסי חוגג עם אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי