פספסה את הפסגה: ברצלונה הפסידה 2:1 לגרנאדה

אנטואן גריזמן מאוכזב | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לפני המפגש נגד אתלטיקו, הקטלונים היו יכולים לתפוס את המקום הראשון בטבלה, אך ספגו מהפך מפתיע בקאמפ נואו והותירו את מאבק האליפות רותח מתמיד. מסי כבש במחצית הראשונה, מאצ'יס ומולינה הפכו

(גודל טקסט)

אחרי חודשים ארוכים בהם לא הייתה בפסגת הטבלה, ברצלונה הייתה יכולה לחזור הערב (חמישי) למקום הראשון, אך במקום זאת היא בעטה בדלי בענק עם הפסד 2:1 בקאמפ נואו לגרנאדה, זאת לאחר שהאורחת השלימה מהפך במשחק בו היא כמעט ולא הצליחה לאיים על השער.

עוד לפני שריקת הפתיחה, ניתן היה לראות שרונאלד קומאן ביצע לא מעט שינויים בהרכב קבוצתו לקראת המשחק, כאשר בקישור תופקד אילאיש מוריבה הצעיר. בהגנה פתחו סמואל אומטיטי וסרג'י רוברטו, כשקלמון לנגלה וסרג'יניו דסט ירדו לספסל.

הבדלי הרמות בין הקבוצות הורגשו כבר מהדקה הראשונה, וכמעט כמו בכל משחק בקאמפ נואו, הקטלונים שלטו לגמרי בכדור במהלך המחצית הראשונה. לצערה של בארסה, השליטה הזו תורגמה רק פעם אחת לשער, זאת לאחר שליאו מסי ביצע דאבל פס עם אנטואן גריזמן, כשבסיום המהלך הנהדר הארגנטינאי מצא את הרשת מזווית קשה ביותר.

אכזבה גדולה בקרב ברצלונה, חגיגות גדולות בגרנאדה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

בזמן הירידה לחדרי ההלבשה היה נראה שברצלונה בדרך לניצחון הבטוח, אך הסיפור השתנה לגמרי בחצי השני. החמצות גדולות של גריזמן, מסי ורוברטו עלו לקבוצה שלהם ביוקר. גרנאדה, באחת מההתקפות הראשונות שלה במשחק, הצליחה לאזן את התוצאה מטעות גדולה של אוסקר מינגסה, שאפשר לדרווין מאצ'יס להישאר לבד לגמרי מול מארק אנדרה טר שטגן, והחלוץ מוונצואלה לא התבלבל.

מיד לאחר שער השוויון החלה ברצלונה לפעול תחת הרבה מאוד לחץ, ושלוש דקות לאחר מכן קומאן עצמו ספג כרטיס אדום ישיר מהשופט, כנראה בגלל דיבורים מיותרים. בדקה ה-79 ההגנה של בארסה שוב נתפסה לא מוכנה, אדריאן מארין הרים כדור מדויק לראשו של חורחה מולינה הוותיק, שקבע מהפך גם נגיחה גדולה לרשת של טר שטגן.

בשבוע הבא ייערך מחזור לוהט במיוחד בליגה, כאשר כל ארבע הקבוצות שמדורגות במקומות הראשונים בליגה ייפגשו זו מול זו במסגרת המחזור ה-35 – ברצלונה תארח את אתלטיקו מדריד וריאל מדריד תארח את סביליה. ככל הנראה, זהות האלופה הבאה תתבהר לאחר המפגשים המסקרנים בין הקבוצות.

מסי לא מאמין להפסד | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי