קומאן הורחק מ-2 משחקים: "שהשופט יגיד מה אמרתי לו. הוא לא מכבד אותי"

רונאלד קומאן מקבל כרטיס אדום | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מאמן ברצלונה במתקפה אחרי ההפסד 2:1 לגרנאדה, בו הקבוצה פספסה הזדמנות לכבוש את הפסגה: "לא מבין למה הורחקתי". לא יעמוד על הקווים מול ולנסיה ואתלטיקו. בתקשורת קטלו: "בלתי נסלח", וגם: הנתונים המאכזבים ומסי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעיטה בדלי זו ההגדרה המדויקת למה שעשתה אתמול (חמישי) ברצלונה. הקטלונים עבדו כל כך קשה כדי להשכיח את פתיחת העונה החלשה בליגה, רשמו בחודשים האחרונים נתונים נפלאים במסגרת המקומית והגיעו למצב הכי טוב שהם יכלו לבקש – זה תלוי בהם.

אמש הם אירחו בקאמפ נואו את גרנאדה כשניצחון היה מעלה אותם לפסגה – אך בארסה הפסידה 2:1 למרות שהובילה ופספסה הזדמנות גדולה לקבל פוש נוסף במאבק האליפות הרותח בליגה הספרדית. המצב כרגע? ברצלונה שלישית עם 71 נקודות, ריאל מדריד שנייה עם 71 נקודות גם היא, אתלטיקו מדריד ראשונה עם 73 נקודות. גם סביליה במאבק, כאשר היא מדורגת רביעית עם 70 נק'.

כל זה כאשר בקופה נותרו עוד 15 נקודות בלבד, וברצלונה תתמודד ב-8 במאי מול אתלטיקו מדריד. בתקשורת הקטלונית לא נרגעו מההפסד הכל כך קריטי הזה, דווקא במשחק בו הייתה אמורה הקבוצה לשנות את גורל העונה שלה. "בלתי נסלח", נכתב בשער העיתון "מונדון דפורטיבו".

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

באופן קצת מצחיק, בארסה הפסידה העונה בשני המשחקים עם אחוזי השליטה בכדור הגבוהים ביותר שנרשמו בליגה הספרדית ב-2020/21. אתמול היא נכנעה לגרנאדה למרות שהחזיקה בכדור 81.9% מהזמן, ובהפסד לקאדיס בדצמבר היא שלטה בכדור 82.1% מהזמן. אגב, אתמול הקבוצה השוותה את ציון הדרך מהעונה שעברה ורשמה הפסד שישי בליגה. אלה שתי העונות עם הכי הרבה הפסדים מאז 2007/08.

המשחק דווקא התחיל טוב, כאמור, כשהקבוצה של רונאלד קומאן עלתה ליתרון משער של ליאו מסי אחרי בישול של אנטואן גריזמן. אף שחקן בחמש הליגות הבכירות באירופה לא היה מעורב ביותר שערים מאשר מסי מאז התחילה שנת 2021, כאשר הפרעוש היה אחראי באופן ישיר ל-27 כיבושים – 19 שערים ועוד 8 בישולים.

אחת הבעיות של בארסה היא העובדה שהמאמן, קומאן, הורחק בדקה ה-66 בכרטיס אדום ישיר לאחר שזרק מילים מיותרות לשופט, והוא לא ידריך את חניכיו בשני המשחקים הקרובים והקריטיים מול ולנסיה ואתלטיקו מדריד.

אנטואן גריזמן | Eric Alonso/Getty Images

קומאן הביע את זעמו בסיום על הרחקתו: "אני לא מבין את הכרטיס האדום. לא אמרתי כלום, לא העלבתי את השופט. דיברתי עם השופט הרביעי והוא לא מכבד אותי. אמרתי משהו לשופט והוא ענה לי באופן שלא מכבד אותי, אז עניתי לו בחזרה, אבל לא העלבתי אותו או משהו כזה. אני רוצה שהשופט יגיד לי באיזה מילים השתמשתי. לא אמרתי מילה מכוערת אחת".

ג'ורדי אלבה אמר בסיום: "הייתה לנו הזדמנות ייחודית, זו מכה קשה מאוד. אנחנו צריכים להרוג משחקים כאלה קודם לכן, הם הגיעו לשני מצבים וכבשו פעמיים. עכשיו אנחנו צריכים לנסות לנצח את כל חמשת המשחקים שנותרו ולנסות לזכות בתואר". מארק אנדרה טר שטגן הוסיף: "זה כבר לא בידיים שלנו, אבל נילחם עד הסוף".

ג'ורדי אלבה | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי