חלום הדאבל של ריאל מדריד בחיים, זידאן: "לא אגיד שנזכה באליפות"

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הבלאנקוס גברו 0:2 על אוסאסונה ובספרד שיבחו את מיליטאו: "הרכש של ינואר". המאמן סירב לצאת בהצהרות ושידר אופטימיות באשר לשיתופם של סרחיו ראמוס ורפאל וראן נגד צ'לסי ברביעי בגומלין חצי גמר ליגת האלופות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עושה רושם שהליגה הספרדית שוברת את שיאי הדרמה. המחזור ה-34 יצא לדרך בסוף השבוע ואתלטיקו מדריד שמרה על הפסגה בזכות ניצחון דחוק על אלצ'ה, אבל ה-0:1 של הקולצ'ונרוס היה מטורף לאור העובדה שבתוספת הזמן המארחת החמיצה פנדל. בהמשך הערב עלתה לדשא גם ריאל מדריד, שהתקשתה בדרך ל-0:2 על אוסאסונה ושמרה על פער של שתי נקודות מהפסגה.

כידוע, ביום שבת ייפגשו בקאמפ נואו ברצלונה ואתלטיקו מדריד והמשמעות היא שהחבורה של זינדין זידאן, שכבר נראה היה שפספסה הזדמנות לזכות באליפות, תוכל לעלות לפסגה אם הקטלונים יעצרו את אתלטיקו. "ריאל מדריד מאמינה שאפשר לזכות בדאבל בזכות מיליטאו", נכתב הבוקר (ראשון) ב"מארקה" לאחר שהבלם הצטיין וגם כבש את שער היתרון היקר לקראת הסיום, לא לפני שקאסמירו הכפיל את היתרון מבישול של קארים בנזמה וחתם את תוצאת הסיום.

גם ב"אס" שיבחו את הבלם וכתבו: "מיליטאו הוא הרכש של ינואר. אחרי יתר משנה בריאל מדריד במהלכה בקושי שיחק, בתשעת המשחקים האחרונים הוא לא הוחלף". בכותרת הראשית של העיתון נכתב בגדול "לסבול זה לנצח".

אדר מיליטאו | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מיליטאו סיפר לאחר המשחק: "היו לי שני מצבים טובים במחצית הראשונה ולא כבשתי, אבל המשכנו כולנו להילחם ועבדנו קשה כדי להבקיע. אני שמח שהבקעתי, אבל זו שמחה משותפת של כולנו כי עלינו ליתרון. הקבוצה מאוד מאוחדת, יש לנו המון פצועים וזה אפשר לשחקנים לקבל הזדמנות ולשחק ואנחנו שמחים לעזור. כולם עובדים קשה ואתם רואים שמשחק ההגנה מתחיל בבנזמה, אנחנו צריכים להמשיך כך ונקווה לסיום טוב לעונה".

מיליטאו נמצא בכוננות וצפוי לפתוח גם ביום רביעי בסטפורד ברידג' נגד צ'לסי בגומלין ליגת האלופות, לאחר 1:1 במשחק הראשון בספרד. רפאל וראן נפצע אתמול ורק היום הוא ייבדק ותתבהר חומרת הפגיעה אם קיימת, אבל בשלב זה הצרפתי בספק למפגש באלופות – זידאן סיפר שווראן ניסה להרגיע ואמר לו שלדעתו לא מדובר בפציעה קשה, אבל כאמור עוד מוקדם לדעת. כידוע גם הקפטן סרחיו ראמוס נעדר בתקופה האחרונה ועל אף שהוא חזר לאימונים, טרם ברור אם יוכל לפתוח ב-11 ועד כמה הוא כשיר ל-90 דקות (או יותר) כה אינטנסיביות. מי שצפוי לשוב לסגל לקראת המפגש הוא פדה ואלוורדה, שאמור לחזור לאימונים מחר.

סרחיו ראמוס | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport

אתמול גם נחו טוני קרוס ולוקה מודריץ' במטרה לשמור על העוגנים של הבלאנקוס כשירים ורעננים למפגש נגד צ'לסי ועל כך אמר זידאן לאחר הניצחון: "ניצחנו ושמרנו על רשת נקייה, זה מה שחשוב. אני שמח בשביל השחקנים שסבלו בשביל הניצחון הזה – במחצית הראשונה היו לנו החמצות וזה מתסכל, אבל אלו עוד שלוש נקודות בסופו של דבר ואנחנו נמשיך להילחם עד הסוף. אני לא אגיד שאנחנו הולכים לזכות באליפות, אבל אנחנו נעשה את הכל כדי שזה יקרה".

בהרכב אתמול פתח אדן הזאר וזידאן שיבח את הבלגי וגם אמר בקצרה על סרחיו ראמוס: "הזאר היה טוב מאוד, במיוחד בעמדה ליד בנזמה. אהבתי את מה שראיתי ממנו. לגבי סרחיו ראמוס, אם הוא יוכל הוא ישחק נגד צ'לסי".

אדן הזאר | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי