מאמן ויאדוליד: "וייסמן הכוח ההתקפי העיקרי שלנו"

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

החלוץ השתווה לאוריאנה כמלך שערי הקבוצה בליגה וסחט מחמאות: "שחקן המפתח בקבוצה" ו"לתקווה קוראים וייסמן" היו הכותרות בתקשורת הספרדית. וגם: החברים מישראל התרגשו מהמחווה לנספים באסון

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

כבר שמונה משחקי ליגה שוויאדוליד לא מנצחת. לאחר ה-1:1 נגד בטיס אתמול (ראשון). התיקו הרביעי ברציפות, היא מדורגת במקום ה-17 במרחק נקודה מהקו האדום. אם הקבוצה של סרחיו גונזאלס תצליח לשרוד, לא מופרך בכלל להכתיר את שון וייסמן כשחקן העונה שלה. החלוץ כבש מחזור שני ברציפות, הגיע לשישה שערי ליגה (בדומה לפביאן אוריאנה) ושבעה בכל המסגרות והצדיק את האמון בו. ויאדוליד לא הפסידה באף אחד מחמשת המשחקים בהם כבש והשערים שלו היו שווים לה תשע נקודות, לא פחות.

וייסמן, שריגש מדינה שלמה כאשר הקדיש את השער שלו (זה שנפסל) ל-45 הנספים באסון מירון, ונבחר לשחקן המצטיין במשחק, זכה לשבחים ממאמנו. סרחיו, שלא פעם ספג ביקורת על כך שהוא מעדיף חלוצים אחרים על פניו, אמר: "הוא הכוח ההתקפי העיקרי שלו ויש לו חשיבות מהותית. הוא נמצא בכושר מעולה ואני שמח עבורו".

על הקבוצה אמר: "היינו זקוקים לניצחון אבל גם הנקודה מבורכת, נמשים להתמודד עם הרבה כוח. אני עצבני על הדקות הראשונות של המחצית השנייה, עשינו שוב שגיאות. השנה לא היה לנו מזל, הכדורגל העניש אותנו המון, אבל הקבוצה ידעה לקום ואנחנו עדיין מעל לקו האדום. ידענו להגיב שוב ושוב, עלינו להיות אופטימיים. נרצה לנצח את ולנסיה במחזור הבא".

שון וייסמן חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ב"מארקה" קיבל וייסמן את הציון שני כוכבים ונכתב עליו: "הוא סידר תיקו לוויאדוליד". בכתבה אחרת נכתב: "הוא הפך לשחקן המפתח של ויאדוליד. עם נגיחה נהדרת שלא הותירה סיכוי לקלאודיו בראבו, הוא משפר שוב את מאזן השערים שלו. הוא משאיר את הקבוצה שלו בחיים".

גם ב-"אס" הציון היה שני כוכבים. "וייסמן, תמיד וייסמן", נכתב ב"אס". כותרת נוספת הייתה: "לתקווה קוראים וייסמן". "היא אמנה ניצחה פעם אחת בלבד ב-16 המחזורים האחרונים, אבל יש לה חלוץ בוער. הטנק החיפאי שוב היה הגיבור. בזכות ויאדוליד ממשיכה לחלום".

החלוץ העלה כזכור תמונה שלו לרשתות החברתיות כשהוא מסמן 45 עם הידיים – כמספר הנספים באסון. לא מעט שחקנים מהכדורגל הישראלי מיהרו לפרגן. "גאווה", כתב מנור סולומון. "מרגש, אח שלנו, תמשיך לייצג אותנו בענק", כתב לו יוסי בניון. "לב גדול", כתב דן גלזר. תומר חמד הגיב: "כל הכבוד אח יקר". "כמה לב באיש אחד", כתב סאן מנחם וגם עומרי כספי הגיב: "ענק, אחי".

עד לסיום העונה לוויאדוליד נותרו משחקים לא קלים – ולנסיה, ויאריאל, ריאל סוסיאדד ואתלטיק בילבאו. הקבוצה של סרחיו, אגב, רשמה העונה כבר 16 תוצאות תיקו, רחוקה רק שתיים מהשיא של דפורטיבו לה קורוניה מלפני שש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי