יצאה מהמרוץ: סביליה הפסידה לבילבאו, הפער מאתלטיקו – 6 נק'

איבן ראקיטיץ' | Fran Santiago/Getty Images

אחרי 5 ניצחונות רצופים, האנדלוסים מהמקום ה-4 נכנעו 1:0 לבאסקים משער של וויליאמס בדקה ה-90 וכבר לא חלק ממאבק האליפות, אלא אם יקרה נס שלא נראה כדוגמתו. הפער מריאל מדריד וברצלונה עומד על 4 נקודות

(גודל טקסט)

מרוץ האליפות בספרד העונה מספק מאבק יוצא דופן בין אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד וברצלונה, אך רוב האנשים שכחו לקחת בחשבון קבוצה אחת – סביליה. עד היום (שני) האנדלוסים היו חזק מאוד בתמונה מבחינת נקודות, אך הערב הם הפסידו 1:0 לאתלטיק בילבאו והמצב קצת פחות חיובי.

אם הם היו מנצחים את המשחק החסר שלהם הערב, הם היו רחוקים רק שלוש מהמקום הראשון, זאת כשנותרו 12 נקודות בקופה. כעת, לאחר ההפסד המאכזב, המרחק מאתלטיקו שבמקום הראשון עומד על שש נקודות, והמרחק מריאל מדריד וברצלונה שנמצאות במקום השני והשלישי בהתאמה עומד על ארבע נק' בלבד.

סביליה של ז'ולן לופטגי, אשר נמצאת במקום הרביעי, נעצרה היום אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ורצף שמונת המשחקים שלה ללא הפסד בליגה הגיע לסיומה. היא הייתה עדיפה הערב על היריבה, שלטה, איימה יותר, סיכנה יותר, אך לא הצליחה להכריע את ההתמודדות וספגה שער דרמטי בסיום, כאשר איניאקי וויליאמס הכריע בדקה ה-90.

לוקאס אוקאמפוס, אוסקר דה מרכוס | Fermin Rodriguez/Quality Sport Images/Getty Images

מנגד, בילבאו רשמה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד, אך בתוך כל הרצף הזה – זהו בסך הכל הניצחון השני שלה, כשהיא סיימה שישה משחקים בתיקו. הבאסקים עלו למקום התשיעי בטבלה והשאירו לעצמם סיכוי לסיים במקום השביעי, שמוביל לכרטיס לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי