וייסמן נבחר לשחקן החודש בוויאדוליד: "אני משוכנע שנישאר בליגה"

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

האוהדים בחרו בחלוץ שסיפק שני שערים ובישול בשלושת המשחקים האחרונים. "לשערים יש שם - וייסמן", נכתב ב"אס". הישראלי דיבר גם על המחווה המרגשת לקרבנות באסון מירון, הכושר הטוב שלו ומאבקי ההישרדות

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד אמנם חווה תקופה קשה עם שמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון, אך שון וייסמן נמצא בכושר הטוב ביותר שלו. הוא בישל נגד קאדיס וכבש בעצמו בשני המחזורים האחרונים ועל כן לא רק זכה לפרגון גדול מצד מאמנו אלא נבחר על ידי אוהדי ויאדוליד לשחקן חודש אפריל. חלוץ נבחרת ישראל, שכבש העונה שבעה שערים בכל המסגרות, זכה לשבחים בכלי התקשורת.

"לשערים יש שם – שון וייסמן", נכתב ב"אס". "הוא הגיבור של הקבוצה בשבועות האחרונים". וייסמן אמר: "אני מודה לכל מי שבחר בי, שמח שזכיתי בפרס בפעם השנייה העונה. שישה שערים זה נשמע נהדר אבל רק אם נשרוד בליגה. אם לא נעמוד במטרה זה בטח לא יספיק. נותרו ארבעה משחקים ובסוף אוכל להעריך את התרומה שלי בהתאם למה שקרה".

וייסמן נשאל על המחווה המרגשת שלו במשחק נגד בטיס כשהקדיש את השער (שנפסל) ל-45 הקרבנות באסון מירון. "זה היה סיפור טראגי, כמעט בכייתי. הייתי מאוד עצוב וזה קרה זמן קצר לפני המשחק, אבל זה הכדורגל. האוהדים צריכים אותי, הקבוצה צריכה אותי וזה הזמן שלי. הייתי רוצה לומר לפצועים שהכל יהיה בסדר".

החלוץ המשיך: "אני סקורר, אני תמיד רוצה לשחק. עכשיו אני שמח כי אני חושב שהראיתי שאני יכול להבקיע בכל עת וזה חשוב. כמובן שארצה לשחק את כל המשחקים ולהישאר על המגרש עד הסוף. האם הרגשתי בזבוז עד עתה? זה לא הזמן לדבר על זה. רק בסיום העונה אביט לאחור וסכם את העונה".

על התקופה האחרונה של הקבוצה: "אני מרגיש טוב ושמח בקבוצה שלי. אני חושב שהאוהדים מאמינים בנו בתקופה האחרונה ולאחרונה אנחנו נראים טוב במשחקים, הגישה נכונה. אמנם נכון שלא אספנו את כל הנקודות אבל השגנו שתיים משש. אחנו מתמקדים במשחק ביום ראשון (נגד ולנסיה).

This image has an empty alt attribute; its file name is 1046034

הקבוצה קיבלה בשורה לא פשוטה עם החדשות על כך שפביאן אוריאנה, שכבש אף הוא שישה שערים, לא יחזור לשחק העונה בשל פציעה. "הוא שחקן חשוב מאוד והפציעה שלו מצערת אבל לקבוצה יש חקנים טובים מאוד בעמדה ואנחנו חושבים רק על ולנסיה".

בספרד דווח לא פעם שווייסמן לא יישאר אם הקבוצה תרד לליגה השניה והחלוץ כרגע לא מתעסק בזה: "אני לא הולך לענות על השאלה הזו מהסיבה הפשוטה – אני לא חושב שנרד ליגה, ניתן הכל כדי לעמוד במטרה שלנו ולאחר מכן אוכל להגיב. אעשה כמיטב יכולתי על מנת שוויאדוליד תישאר. אנחנו תלויים בעצמנו, אם ננצח – נישאר בליגה. אני לא מסתכל על יריבות אחרות".

על תהליך ההסתגלות: "הייתי זקוק לזמן מה כדי להבין את הקבוצה אבל עכשיו נוח לי והראיתי שאני יכול לשחק בספרד. אני מקווה להמשיך לעשות זאת ולהבקיע שערים". לחלוץ, אגב, נפסלו שלושה שערים בגלל ה-VAR וסיפר כי אחרי כל שער הוא מביט בדאגה אל עבר ה-VAR: "אני קצת מאוכזב, נגד בטיס היה מדובר בעניין של סנטימטרים".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1044622

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי