בברצלונה תקפו את ניימאר והתפנו למטרה חדשה לקראת הקיץ

ליאו מסי, ניימאר | David Ramos/Getty Images

בספרד דווח כי נציג מטעם המועדון הגיע לצרפת כדי להכין את הקרקע לשובו. בקטלוניה הופתעו שהאריך את חוזהו בפ.ס.ז' וטוענים שהשתמש בהם. כעת, לאפורטה יתמקד בהחתמת חלוץ על - אופטימיות זעירה לגבי הולאנד

(גודל טקסט)

בברצלונה קמו לבוקר מאכזב היום (ראשון). מעבר לתיקו המתסכל נגד אתלטיקו מדריד שהפחית משמעותית את הסיכוי לזכות באליפות ספרד, במועדון התאכזבו מאוד מהחלטתו של ניימאר להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן עד 2025. "התקווה של בארסה לראות את הכוכב הברזילאי חוזר – הסתיימה", נכתב ב"מארקה". מעבר לכך, במועדון הפנו כלפיו אצבע מאשימה.

לפי "רדיו קטלוניה", במועדון הפעילו לחץ כבד על הברזילאי לחזור לקאמפ נואו בקיץ. מעבר לכך, בארסה שלחה נציג לפריז בחודש שעבר על מנת לנהל עמו משא ומתן ולהניח את היסודות לשובו על אף שמדובר בעסקה כלכלית מסובכת מאוד. ניימאר עצמו הבהיר כי הוא מוכן לקצץ בשכר והפן הכלכלי לא יהווה בעיה.

עוד דווח כי באותה השיחה בין השחקן לנציג המועדון, ניימאר הבהיר עד כמה הוא רוצה לחזור ושהוא מאמין שאפשר לבנות בקבוצה פרויקט מנצח יותר מאשר בצרפת. בספרד נטען כי כעת בקבוצה מרגישים שניימאר השתמש בהם כדי להשיג את החוזה הנוכחי בפ.ס.ז'. הברזילאי, נזכיר, שיחק במשך ארבע שנים בקאמפ נואו בהן זכה עם הקבוצה בטרבל ב-2015 והוסיף עוד אליפות ספרד אחת. בקיץ 2017 נמכר לקבוצה מעיר האורות בתמורה ל-222 מיליון יורו – השחקן היקר בהיסטוריה.

כעת, במועדון שמים את האכזבה מאחור. לפי "ספורט", הקבוצה מתמקדת כעת במאמץ להחתמת חלוץ על בקיץ. ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד הוא המועמד הבכיר ולאוטרו מרטינס, חלוצה הארגנטינאי של אינטר, שהיה מועמד בעבר – הוגדר כאופצייה ב'. "לאחר ההשפלה נגד באיירן מינכן (הפסד 8:2) לכולם היה ברור כי נדרשת מהפכה אך היא בוצעה בקיץ בצורה חלקית בלבד בשל היעדר משאבים כספיים", נכתב ב"ספורט". "הקבוצה זקוקה לעוד צעד, שדרוג נוסף כדי להתחרות עם הקבוצות הגדולות באירופה".

על מנת לפנות מקום בתקציב להולאנד, בקבוצה מתכננים למכור את פיליפה קוטיניו ואולי גם את עוסמאן דמבלה. במועדון מניחים כי הסעיף לפיו הנורבגי יוכל לעזוב את דורטמונד ב-2022, יביא לכך שהוא יוכן להימכר כבר הקיץ בסביבות ה-130 יורו. אפשרות נוספת, אגב, היא צירופו של הארי קיין. דווח כי קפטן הספרס דרש מההנהלה למכור אותו, והאנגלים לא רוצים לחזק יריבה בדמות מנצ'סטר יונייטד. מנגד, שחקנים מבריטניה לא ממש השתלבו בספרד עד עתה.

ארלינג הולאנד | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images
עוד באותו נושא: ארלינג הולאנד, ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי