לראשונה בהיסטוריה של הקבוצה: ברצלונה תשיק תערוכה בישראל

התערוכה של ברצלונה |

מועדון הפאר מקטלוניה יספק לאוהדיו חוויה נדירה בהיכל טוטו חולון, החל מה-15 ביולי ועד ה-31 באוגוסט: המסע מ'לה מאסיה' ועד הופעה בקבוצה הראשונה לצד הכוכבים. צפו בג'רארד פיקה מזמין אתכם

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לראשונה בהיסטוריה של המועדון, ברצלונה תשיק תערוכה בינלאומית והבכורה תיערך לא פחות ולא יותר מאשר בישראל. קבוצת הפער הקטלונית, שנחשבת לאהודה ביותר בארץ, מלבד הקבוצות המקומיות כמובן, תספק למבקרים בתערוכה הדמיה של מסע של ילד המצטרף ל'לה מאסיה' (אקדמיית הנוער של המועדון), מהרגע שהוא מופיע לראשונה במדי הבלאוגרנה, דרך פריטי אספנות, גביעים ומדים שהכוכבים הגדולים לכבשו בגאווה, עד שלבסוף הוא הופך לשחקן הקבוצה העומד בשורה אחת עם הכוכבים הגדולים ביותר, כמו ליאו מסי. התערוכה תתקיים בהיכל טוטו חולון בין ה-15 ביולי עד ה-31 באוגוסט.

צפו: ג'רארד פיקה מזמין אתכם לתערוכה

המיצג ייפרס על שטח של כ-1,500 מטרים ויכלול מסלול המורכב מ-8 חדרים עמוסי טכנולוגיה חדשנית וייחודית שהותאמה במיוחד לצורכי התערוכה. בתערוכה יופעל חלל אינטראקטיבי בו יוכלו המבקרים לבעוט, להתמסר ואף "לעלות" על הדשא בקמפ נואו, לשמוע את קריאות הקהל ביציעים ולהרגיש כמו שחקנים בקבוצה, רגע לפני משחק חשוב. הפעילות תתקיים תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות במידה ויהיו כאלו.

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה מסר: "באמצעות הפרויקט ובזכות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שבתערוכה, יוכלו אוהדי הקבוצה וחובבי כדורגל ברחבי העולם להיכנס ולקחת חלק בעולם המרגש של בארסה ולהכיר את כל מה שהפך אותנו למועדון ייחודי. זהו שלב נוסף בתוכנית שלנו להתקרב לאוהדי המועדון, במיוחד בתקופה בה אנו חיים. אני רוצה להודות ולברך את כל מי שאיפשר את הפרויקט הזה ולהזמין את כל האוהדים שלנו בישראל ליהנות מהחוויה.

גיא בסר, מנכ"ל קבוצת בלוסטון, אמר: "שמחים להביא לציבור הישראלי את תערוכת הספורט המובילה בעולם ולהעניק לו את ההרגשה העוצמתית של ביקור בקאמפ נואו כאן בארץ. הפרויקט המרהיב, יפתח מחדש את שעריה של מדינת ישראל לתערוכות בין לאומיות". על ההבאה וההפקה של התערוכה בישראל אחראיות: חברת שטראוס הפקות (ארה"ב-ישראל), קבוצת הפורום, קבוצת בלוסטון וחברת הדרן.

התערוכה של ברצלונה |
התערוכה של ברצלונה |
התערוכה של ברצלונה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי