קומאן: "אפשר לזכות באליפות גם בשנייה האחרונה". בוסקטס בסגל

רונאלד קומאן, סרג'יו בוסקטס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אחרי התיקו המאכזב נגד אתלטיקו, ברצלונה תקווה לנצח בלבאנטה בשלישי ולטפס לפסגה לפחות זמנית. המאמן אופטימי לגבי מאבק האליפות והתייחס לעתידו. הקשר התאושש מפציעה. נראה שדמבלה ימשיך על הספסל, ספק אם יישאר

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים לסיום העונה בספרד – והצמרת עדיין רותחת. ברצלונה של רונאלד קומאן, שסיימה בתיקו 0:0 מאכזב נגד אתלטיקו מדריד ביום שבת, תתארח מחר (שלישי) אצל לבאנטה ותוכל להעפיל לפסגה לפחות זמנית. אמנם בארסה נכנעה אשתקד 3:1 במשחק החוץ אך מאז חודש דצמבר היא ניצחה בכל משחקי החוץ שלה למעט הפסד בודד – 2:1 לריאל מדריד בקלאסיקו. המארחת הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים וקרובה לתחתית.

החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של סרחיו בוסקטס שנפצע במשחק נגד אתלטיקו אך התאמן כרגיל ויהיה זמין למשחק. הוא צפוי לפתוח ב-11 ונראה כי עוסמאן דמבלה ימשיך על הספסל בזמן שאנטואן גריזמן וליאו מסי כמובן בחלק הקדמי. אגב, ההפסד אשתקד היה המשחק היחיד בו הקפטן נכנע ללבאנטה. יש לו 19 ניצחונות ב-22 משחקים נגד היריבה הזו, 23 שערים ועוד 20 בישולים.

בחזרה לדמבלה, ב"ספורט" נכתב שעל אף שהצליח להיגמל מהפציעות ורשם יכולת טובה העונה לפרקים – עתידו נעשה יותר ויותר לא בטוח שכן מעמדו פחות לאחרונה. "לעתים התנודות בכדורגל לאט הוגנות. שבועיים-שלושה גרועים יכולים להרוס את מה שבנית בעבר", נכתב בהקשר הצרפתי. מאז ה-17 באפריל, הוא רשם 49 דקות בלבד בשישה משחקים. במהלך ה-2:3 נגד ולנסיה הוא לא שותף כלל, לראשונה מאז ה-24 בנובמבר. "הלהבה שלו כבתה", נכתב בנוסף. ואם כבר שחקנים שלא משחקים, קומאן נשאל על ריקי פוץ' ומיראלם פיאניץ' וענה: "אם הקבוצה טובה אין צורך לבצע הרבה שינויים. גם האימונים, המערך שלנו – הכל חשוב. עליהם לחכות להזדמנות ולהיות מוכנים".

המאמן, שבוודאי היה שבע רצון מהתיקו של ריאל אמש, אמר לקראת המשחק: "אנחנו באותו המצב בו היינו קודם לכן, הליגה עדיין לא ברחה, המאבק צמוד מאוד. אנחנו לא חושבים על קבוצות אחרות כי תמיד יש סיכוי וראשית עלינו לנצח את המשחקים שנותרו. יש הרבה מאוד לחץ, המצב הפיזי משפיע ומושפע, עלינו לתת את המיטב. כולן חוות קשיים".

מסר לאוהדים: "אנו עדיין בטוחים שנזכה בתואר ונילחם עד לרגע האחרון. אנחנו מבינים שזה לא בידיים שלנו אבל אם לא נעשה טעויות נסבך מאוד את יתר היריבות. אפשר לזכות באליפות עד לשנייה האחרונה. "צריך לזכור מהיכן באנו, השינויים שביצענו, כבר זכינו בתואר. לא פשוט לשחק ללא אוהדים אני יודע שלא היינו ברמה הרגילה שלנו במחצית נגד אתלטיקו מדריד. כשנשאל על האפשרות שאופ"א תעניש את בארסה, אמר: "אני לא יודע אם היא יכולה לעשות זאת או לא אבל זה ממש לא מעניין אותי כרגע".

עוסמאן דמבלה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

האם מפריע לו שעתידו מוטל בספק: "אני לא חושב שמדברים רק עליי, זה קורה לכולם, כאן בספרד. אני לא יכול לשנות דברים ואין לי צורך לנצח את העיתונאים. מה שאני רוצה זה שהאנשים שאני עובד יבטחו בי, ינתחו את העונה הזו. אענה על עתידי לאחר המשחק האחרון. הנשיא נתן לי ביטחון מהיום הראשון. חתמתי לשנתיים, אני רואה את עצמי כמאמן גם בעונה הבאה וקבענו לדבר".

על התלונות של ריאל על השיפוט: "בזמנו כבר אמרתי מה אני חושב על השופטים. דעתי זהה. אם ריאל חושבת שהיא נפגעה – זו בעיה שלה. אבל כמאמן יש מצב שאתה כבר לא מבין מתי שורקים לפנדל אחר נגיעת יד ומתי לא".

ליאו מסי | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי