ברצלונה ויובנטוס במגעים לטרייד, מעמדו של קומאן בצניחה

רודריגו בנטנקור, מיראלם פיאניץ' | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

הקטלונים והגברת הזקנה דנים בעסקת חליפין שתחזיר את פיאניץ' לאיטליה ותעביר את בנטנקור לקאמפ נואו. בספרד מדווחים כי מעמד התערער בהנהלת בארסה, לאפורטה לא מבין מדוע פוץ' לא מקבל יותר קרדיט

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה נמצאת ברגעים הכי גורליים של העונה. אחרי שהתחילה את 2020/21 בצורה רעה מאוד, הקבוצה עשתה רצף נפלא בליגה באמצע העונה והיא מצליחה למצוא את עצמה חזק במאבק האליפות. הערב (שלישי) הקטלונים יתארחו אצל לבאנטה למשחק בו ניצחון יעלה אותם זמנית לפסגה.

כעת, בטרם המשחק, בארסה נמצאת במקום השלישי עם 75 נקודות. ריאל מדריד שבמקום השני עם 75 נקודות גם היא, אך עם מאזן פנימי טוב יותר מול הקטלונים. אתלטיקו מדריד ניצבת בפסגה עם 77 נק' ותשחק מחר מול ריאל סוסיאדד. הבלאנקוס מול גרנאדה ביום חמישי.

לקראת שלושת המחזורים האחרונים – הוחלט כי נגמרו הרוטציות בהרכב בארסה ומן הסתם ההרכב הכי חזק שרונאלד קומאן רואה לנכון להציב יעלה לשלושת ה"גמרים". כל תוצאה פרט לניצחון הערב ככל הנראה תחסל את שאיפות הקבוצה לזכות באליפות.

רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

אגב, בספרד מדווחים כי ברצלונה ניהלה בשבועות האחרונים מגעים עם יובנטוס על טרייד לקראת העונה הבאה, לפיו מיראלם פיאניץ', שהגיע הקיץ מטורינו ולא השתלב, יחזור לגברת הזקנה, ומי שיעשה את הדרך ההפוכה יהיה רודריגו בנטנקור. למרות זאת, כרגע אין התקדמות ממשית.

בתוך כך, בתקשורת הספרדית טוענים כי מעמדו של רונאלד קומאן צונח בקרב הנהלת ברצלונה, וחברי הדירקטוריון מטילים ספק האם הוא יכול להיות האיש שיוביל את הקבוצה בעונה הבאה. כמו כן, צוין כי הנשיא ז'ואן לאפורטה לא מבין למה המאמן ההולנדי לא מעניק יותר קרדיט לריקי פוץ', שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר שיצאו מלה-מאסיה בשנים האחרונות, נראה טוב כשהוא משחק, אך בששת המשחקים האחרונים בליגה כלל לא שותף, וב-12 המחזורים האחרונים שיחק 16 דקות בלבד במצטבר בארבעה משחקים בהם נכנס כמחליף.

ריקי פוץ' | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי