עוד מכה לזינדין זידאן, נשיא הליגה תקף את פלורנטינו פרס

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ריאל מקווה לנצח את שלושת המשחקים שנותרו ואולי לזכות בתואר, אלא שההגנה שלה חסרה במיוחד. מנדי סובל מדלקת וגמר את העונה, גם ראמוס ו-וראן לא ישחקו בגרנאדה. טבאס על הנשיא: "מרחם עליו". וגם: תכנית הרכש

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד לא הצליחה להשתלט על הפסגה ביום ראשון כשסחטה תיקו 2:2 נגד סביליה. השחקנים עדיין מתוסכלים מהפנדל שנשרק נגדם והתלוננו על כך באימון. אולם, התיקו הדרמטי השאיר את חלום האליפות בחיים. הבלאנקוס כבר זכו בשלוש אליפויות דרמטיות בשנות ה-2000. כעת, הבלאנקוס רוצים לנצח בכל שלושת המשחקים שנותרו ולקוות לנס. הבעיה: נראה שבסגל החסר הזה – זו תהיה משימה קשה מאוד. זינדין זידאן קיבל היום (שלישי) עוד חדשות רעות.

המגן השמאלי פרלאן מנדי, ששב להרכב נגד צ'לסי לאחר פציעה והיה נראה שאינו במיטבו בפן הפיזי – סובל מדלקת ויחמיץ את מחזורי הסיום. גם רפאל וראן והקפטן סרחיו ראמוס פצועים בינתיים והמגן אלברו אודריוסולה בספק. מרסלו, נאצ'ו ואדר מיליטאו הם שחקני ההגנה היחידים מהקבוצה הראשונה שזמינים, כאשר מיגל גוטיירס (מגן שמאלי מקסטיליה) ו-ויקטור צ'וסט יחזקו את הסגל.

עוד בריאל: בספרד נכתב על התוכניות של המועדון לקראת העונה הבאה. "שחקני הרכש" שסומנו, בלית ברירה, ואם לא יהיה סכום כסף גבוה להעברות – הם צמד המושאלים בורחה מאיורל שרושם עונה מוצלחת ברומא (17 שערים), וכן ברהים דיאס שמושאל למילאן וכבש שער אדיר נגד יובנטוס ביום ראשון. סוכנו של גארת' בייל, ג'ונתן ברנט, אגב, הביע סקפטיות לגבי חזרתו למדריד: "יש לי לא מעט ספקות האם ישוב. הם רוצים לשים שחקן כמוהו ובשכר שלו על הספסל? זו בעיה שלהם".

לגבי ההגנה, נכתב כי לבלאנקוס יש שלושה בלמים ברורים – אדר מיליטאו ונאצ'ו שהוכיחו את עצמם בשלבי ההכרעה ודויד אלאבה שעתיד להצטרף מבאיירן מינכן בהעברה חופשית. מעבר לכך, במועדון מצפים שאחד מבין הקפטן סרחיו ראמוס והצרפתי רפאל וראן – ימשיך בקבוצה. "מרכז ההגנה שהיה בלתי מעורער – השתנה לחלוטין", נכתב. כעת, סיכוייו של הצרפתי להישאר (חתום עד 2022) – גדולים יותר.

מי שסופג לא מעט ביקורות הוא הנשיא פלורנטינו פרס, על רעיון הקמת הסופרליג כמובן. הפעם היה תורו של חאבייר טבאס, יו"ר הליגה הספרדית. "הוא סתר את עצמו לא פעם", אמר בריאיון על נשיא הבלאנקוס. "הוא דיבר על הקורונה שפגעה בכדורגל ומצד שני אמר שעובדים על הרעיון הזה כבר שלוש שנים. כבר דיברו על הליגה הזו 20 שנה. לא צחקתי אלא ריחמתי עליו. אין לי דבר נגדו בפן האישי אלא תפיסה שונה לכדורגל. הוא הוליך את זה וקשה לו לשמוע שהוא טעה.

"בספרד יש עונה נהדרת, כולם צריכים להיות גאים בה. לא ביקשנו שום חבל הצלה, הכדורגל לא עומס לההירס. השפעת הקורונה על ספרד היא בגובה כמיליארד יורו, מתוכם 783 מיליון יורו כבר בפעולות מימון ו-246 בטיפול המועדונים עצמם. המצב לא כל כך נורא".

רפאל וראן, סרחיו ראמוס | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי