עדיין מאמינה? ברצלונה שמטה יתרון כפול וסיימה ב-3:3 אצל לבאנטה

ליאו מסי מאוכזב | Alex Caparros/Getty Images

פעם נוספת, הקבוצה של קומאן לא הצליחה לנצח ב"מאני טיים" של העונה, כאשר הפעם היא ספגה בדקה ה-83 ואיבדה הזדמנות לעלות זמנית למקום הראשון. מסי, פדרי ודמבלה כבשו, מלרו, מוראלס וליאון איזנו עבור הצפרדעים

(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון ספגה ברצלונה אכזבה גדולה לאחר שסיימה ב-0:0 נגד אתלטיקו מדריד בקרב על המקום הראשון בטבלה, וכעת היא לא תלויה בעצמה במאבק האליפות. הערב (שלישי) הקטלונים כבר חשבו שהם בדרך לניצחון ועלייה זמנית לפסגה, אך הם שמטו יתרון כפול וסיימו ב-3:3 אצל לבאנטה במסגרת המחזור ה-36.

מבחינת ההרכב של רונאלד קומאן למשחק, המאמן ההולנדי פתח עם סרחיו בוסקטס ב-11, זאת למרות שהקשר הוותיק נפצע במשחק האחרון והוחלף בשלב מוקדם. בנוסף, גם עוסמאן דמבלה פתח בחלק הקדמי ואך כבש ובישל ב"סיוטאט דה ולנסיה". אחרי לחץ רב של בארסה בדקות הפתיחה, ליאו מסי כבש את השער הראשון במשחק כשמצא את הרשת עם בעיטה מהאוויר. כעשר דקות לאחר מכן דמבלה יצא לסללום קטן ובסופו סידר לפדרי את השער השני של האורחים.

את המחצית השנייה פתחה ברצלונה בצורה מבולבלת ולא אופיינית, ולאחר כרבע שעה היא שילמה על זה פעמיים – חורחה מיראמון הרים כדור חד לעבר הרחבה, גונסאלו מולנרו נגח לרשת של מארק אנדרה טר שטגן. בדקה ה-59 מסי ניסה להוביל התקפה נוספת ואיבד את הכדור, חוסה לואיס מוראלס קיבל את הכדור בתום ההתקפה של לבאנטה, כבש מהאוויר שער נהדר וקבע 2:2 במשחק.

האליפות מתרחקת. ליאו מסי ופרנקי דה יונג מאוכזבים | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

באותן דקות היה נדמה שבארסה עשויה גם לספוג שער נוסף בעקבות הלחץ של לבאנטה, אבל בדקה ה-64 דמבלה צינן את ההתלהבות של המארחים כאשר קיבל את הכדור ברחבה ושלח בעיטה אדירה לרשת. לקראת הסיום פרנקי דה יונג ספג כרטיס צהוב, אשר יגרום להחמיץ את המשחק נגד סלטה ויגו במחזור הבא. בדקות הסיום לבאנטה שוב הצליחה למצוא את הרשת של טר שטגן, זאת לאחר שטונו העביר כדור רוחב לעברו של סרחיו ליאון, והאחרון קבע 3:3 בזכות נגיעה אחת קסומה.

תוצאות נוספות

אוססונה – קאדיס 2:3
אלצ'ה – אלאבס 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי