בספרד בטוחים: קומאן יפוטר, ג'ורדי קרויף מועמד מוביל

ג'ורדי קרויף | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

אחרי ה-3:3 המאכזב מול לבאנטה, שכל כולו היה הפסד, ברצלונה איבדה כמעט כל סיכוי לזכות באליפות והמאמן ישלם את המחיר. ב-ESPN טוענים שאקס מכבי ת"א עשוי להחליפו. בוסקטס: "הליגה פחות או יותר גמורה מבחינתנו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מאבק האליפות המשולש העונה בספרד פשוט מטורף – אך נראה כאילו אף קבוצה לא רוצה לקחת. ברצלונה, שנמצאת בדעיכה במחזורים האחרונים, מאז שפספסה בגדול הזדמנות להעפיל לפסגה, לא עמדה בלחץ ונכנעה לגרנאדה, רשמה אתמול (שלישי) שפל נוסף. הפעם, הקטלונים נפרדו ב-3:3 מול לבאנטה, זאת אחרי שכבר הובילו 0:2 במחצית.

מדובר במכה קשה מבחינת בארסה, שיכלה לעלות זמנית למקום הראשון. כעת, לא רק שהקבוצה פישלה, היא גם עלולה למצוא את עצמה ארבע נקודות מהפסגה – זאת כאשר נשארו בסך הכל שש בקופה עד לסיום העונה. אתלטיקו מדריד תארח היום את ריאל סוסיאדד, ויכולה לעשות צעד ענק לעבר אליפות אם תשיג ניצחון ותפתח את הפער במקום הראשון. ריאל מדריד, שזמנית במקום השלישי עם משחק חסר ונקודה פחות מברצלונה, תשחק מחר מול גרנאדה – אותה גרנאדה שהדהימה את ברצלונה לפני כשבועיים.

בספרד כבר בטוחים לגמרי – רונאלד קומאן לא ימשיך בעונה הבאה בתפקיד המאמן. ההולנדי, שבימים האחרונים דיברו לא מעט על הספק הגדול אם ימשיך בעונה הבאה, מאבד עוד ועוד מניות. קומאן אמר אחר התיקו, שהרגיש לגמרי כמו הפסד: "נתנו ללבאנטה להיכנס למשחק והם ניצלו את זה. הסיכויים לאליפות מאוד מסובכים עכשיו, זה מורכב מאוד".

רונאלד קומאן | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

"כמאמן, אני אחראי", אמר קומאן וניסה לשדר ביטחון. "ביקשתי מהשחקנים לשמור על אותו קצב במחצית השנייה וזה לא קרה. אני מאוד מאוכזב, אי אפשר להסביר את התוצאה הזו ומה שקרה. העתיד שלי? מאמנים תמיד מוטלים בספק".

ב-ESPN דיווחו כי לאחר מאשר ג'ורדי קרויף עשוי להחליף את קומאן בתפקיד המאמן, זאת במידה שצ'אבי לא יגיע. אקס מכבי תל אביב מאמן בימים אלו את שנזן מהליגה הסינית ולא פעם דווח כמי שעשוי להתמנות למנהל המקצועי של ברצלונה, אך בעקבות הקשיים עם צ'אבי, ייתכן שיקבל את התפקיד.

סרחיו בוסקטס דיבר בפתיחות אחרי התיקו המאכזב: "הרגשה רעה. התחלנו טוב, יכולנו לכבוש יותר שערים, אבל אז קרה מה שקורה כרגיל – ספגנו שערים קלים מאוד. שילמנו את המחיר על הטעויות שלנו. לפעמים זה מיקום, לפעמים ריכוז. הליגה פחות או יותר גמורה מבחינתנו עכשיו".

סרחיו בוסקטס | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי