מרסלו מחוץ לסגל ריאל: "התווכח עם זידאן על טקטיקה"

מרסלו
מרסלו | Helios de la Rubia / Contributor

הבלאנקוס יפגשו את גרנאדה ללא המגן הברזילאי, בספרד מדווחים על ויכוח בינו לבין המאמן. וראן וראמוס פצועים, המאמן לקראת המשחק: "ניתן הכל, בשאר אי אפשר לשלוט". וייסמן ו-ויאדוליד יארחו את ויאריאל

(גודל טקסט)

המאבק על התואר בספרד ממשיך לרתוח. לאחר שברצלונה איבדה אמש נקודות יקרות וככל הנראה יצאה ממירוץ האליפות, ריאל מדריד תישא הערב (רביעי) את עיניה לעבר משחקה של אתלטיקו מדריד מול ריאל סוסיאדד, כשהבלאנקוס מייחלים לאיבוד נקודות של הקולצ'ונרוס. מחר הקבוצה של זינדין זידאן תפגוש במסגרת המחזור ה-36 של הליגה הספרדית לקרב סופר קריטי במאבק האליפות את גרנאדה – והיא יודעת שאסור לה לפשל. בנוסף, שון וייסמן ו-ויאדוליד ימשיכו במאבק ההישארות בליגה ומצפה להם מפגש לא פשוט מול ויאריאל. אייבר תתמודד מול בטיס.

גרנאדה – ריאל מדריד (23:00)

לאחר שהתרחקה מעט מתואר האליפות אחרי ה-2:2 הדרמטי מול סביליה, הבלאנקוס יודעים שאין להם עוד מקום למעידות, במיוחד לאור העובדה כי יריבתה העירונית אתלטיקו מדריד תשחק לפניה ועשויה להגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות. כשהם מודעים לכל העובדות הללו, זינדין זידאן ושחקניו מבינים כי פשוט זה לא יהיה, כאשר מנגד תגיע הקבוצה שרק בשבוע שעבר ניצחה את ברצלונה בקאמפ נואו. מעבר לכך, לאחר שאיבד את פרלאן מנדי לשארית העונה, שני עוגנים נוספים בחלק האחורי של המאמן הצרפתי לא ייכללו בסגל למשחק: רפאל וראן והקפטן סרחיו ראמוס.

בהמשך, הבלאנקוס פרסמו את הסגל להתמודדות, והוא שלא נכלל בו באופן מפתיע הוא מרסלו. מספר שעות לאחר מכן, דווח באתר "Goal" כי המגן הברזילאי התווכח עם מאמנו באשר לטקטיות הגנתיות, ובשל כך גם הוא נותר מחוץ לסגל למשחק החוץ. עקב כך, האלופה צפויה לעלות עם חולייה אחורית מאולתרת במיוחד, שצפויה לכלול את אדר מיליטאו, נאצ'ו, אלבארו אודריוסולה שחזר לאחרונה לאימוני הקבוצה, ואת מיגל גוטיירס. עוד לפני שנודע כי מרסלו לא ייקח חלק במשחק, בבירת ספרד טענו כי מגנה של קבוצת הבת ריאל קסטיליה, עשוי לתפוס את מקומו של הברזילאי הוותיק ולעלות ב-11 במקומו. ברזילאי נוסף, קאסמירו, צפוי לשחק, אך הוא יצטרך להיזהר מכרטיס צהוב שיביא להרחקתו ממשחקי הסיום של העונה.

אדן הזאר, אנטוניו בלאנקו | Antonio Villalba/Real Madrid via Getty Images

סימן השאלה הגדול סביב המשחק נוגע לגבי שיתופו של אדן הזאר. הבלגי, שעד כה לא מצליח להזכיר את היכולת שגרמה לריאל מדריד לרכוש אותו מצ'לסי לפני כמעט שנתיים, כרגע נמצא בתוכניות ההרכב של זידאן, אך אין ספק כי הופעה חלשה נוספת של הקיצוני תציב אותו בעמדה בעייתית לקראת המשחקים האחרונים של העונה.

לקראת ההתמודדות, זידאן ערך מסיבת עיתונאים קצרצרה והתייחס למצב קבוצתו: "זו לא עונה גרועה. גם ב-2017 כשזכינו באליפות זו הייתה שנה אדירה, אבל גם אז הבטחנו את התואר רק במחזור האחרון. ניתן את הכל, בשאר אנחנו לא יכולים לשלוט". כשנשאל לגבי עתידו של ויניסיוס, ענה הצרפתי: "בגלל שזו ריאל מדריד, יש עליה הרבה דיבורים בנוגע לשחקני חיזוק והעברות. אנשים אוהבים לדבר על זה. לא רק לגבי ויניסיוס, אלא לגבי כל השחקנים יש שמועות. זה לא מעניין אותנו כרגע, אנחנו חושבים רק על סיום העונה".

זינדין זידאן | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

ויאדוליד – ויאריאל (20:00)

לאחר שהובסו 3:0 במסטאייה אצל ולנסיה, שון וייסמן וחבריו כבר רושמים תשעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, כאשר אם רוצים ללכת עד הפעם האחרונה בה ויאדוליד השיגה שלוש נקודות צריך ללכת חודשיים אחורה, אז החלוץ הישראלי כבש את השער השני של קבוצתו במהלך הניצחון 1:2 על חטאפה.

הסגולים-לבנים ממוקמים במקום ה-17 עם 31 נקודות, אחת בלבד מעל הואסקה ואלצ'ה שנמצאות מתחת לקו האדום. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, מאמן הקבוצה סרחיו גונזאלס התייחס לסיטואציה הבעייתית בטבלה שלו של שחקניו: "דברים לא טובים קורים לנו כי אנחנו מבצעים טעויות. אנחנו צריכים לשחק משחק שלם, ואם אנחנו רוצים להשיג עוד נקודות אז עלינו להתחרות ברמה יותר גבוהה ולנהוג במצב באחריות ובנחישות".

שון וייסמן | Francisco Macia/Quality Sport Images/Getty Images

מן העבר השני, המארחת תגיע למשחק מהמקום השביעי, כאשר מטרתה העיקרית עד לסיום העונה הוא גמר הליגה האירופית נגד מנצ'סטר יונייטד, שייערך בסוף החודש בגנסדק שבפולין. למרות זאת, מאמן קבוצה אונאי אמרי לא מתכוון להקל ראש במשחקי הליגה שנותרו לקבוצתו וצפוי לעלות בהרכב חזק הכולל את מלך שערי הקבוצה ג'רארד מורנו וכמו כן את פאקו אלקאסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי