שמרה על הפסגה: 1:2 לאתלטיקו מדריד על ריאל סוסיאדד

יאניק קראסקו | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

הקולצ'ונרוס הגדילו את הפער באופן זמני מריאל מדריד לארבע נקודות הודות לשני שערים מוקדמים של קראסקו (16) וקוראה (28). סובלדייה רק צימק מנגד (83). סביליה חזרה לנצח עם 0:1 על ולנסיה

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים התקיימו הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-36 בליגה הספרדית, כאשר החשוב ביותר שבהם היה הניצחון 1:2 של אתלטיקו מדריד על ריאל סוסיאדד, אשר הבטיח לקולצ'ונרוס עוד שבוע בפסגה. במשחק הראשון, סביליה גברה בביתה 0:1 על ולנסיה. בנוסף, סלטה ויגו ניצחה 0:1 בביתה את חטאפה, והואסקה עלתה מעל הקו האדום בזכות 0:1 ביתי על אתלטיק בילבאו.

אתלטיקו מדריד – ריאל סוסיאדד 1:2

הקולצ'ונרוס השיגו ניצחון קריטי במיוחד על הבאסקים, שהגדיל את הפער באופן זמני מיריבתה הגדולה ריאל מדריד לארבע נקודות והותיר את הקבוצה של דייגו סימאונה שבוע נוסף במקום הראשון.  יאניק קראסקו כבש ראשון כבר בדקה ה-16 לאחר שהשתלט על כדור קרן של מרקוס יורנטה ובעט בין רגליו של אלכס רמירו. אתלטיקו מצאה את השני כעבור תריסר דקות, לאחר פריצה נפלאה של לואיס סוארס לכיוון הרחבה וכדור עומק נפלא לאנחל קוראה שכבש בתוך הרחבה. איגור סובלדייה גרם ללא מעט דפיקות לב אצל המארחת עם שער מצמק בדקה ה-83, אך אתלטיקו שמרה על היתרון ורשמה ללא ספק את אחד הניצחונות הכי חשובים שלה העונה. סוסיאדד לעומת זאת, עלולה לאבד את המקום החמישי, אם בטיס תגבור מחר על אייבר האחרונה.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

סביליה – ולנסיה 0:1

אחרי שסיימה בתיקו נגד ריאל מדריד עקב שער שספגה בדקה ה-94, והפסידה לבילבאו במחזור שלפני כן, הקבוצה האנדלוסית חזרה לנצח אך הסיכויים שלה לזכות באליפות נותרו קלושים. ולנסיה רשמה הפסד שלישי בחמשת המשחקים האחרונים ונשארה במקום ה-14. יוסף אן נסרי כבש את שער הניצחון לזכות המארחת בדקה ה-66, אחרי מהלך קבוצתי מצוין שבסופו פרננדו מצא את המרוקאי במסירת עומק טובה.

שחקני סביליה חוגגים | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

סלטה ויגו – חטאפה 0:1

ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה הביתית. הגבהה לרחבה של האורחת עברה את כל שחקני ההגנה, והכדור הגיע לנוליטו שנותר פנוי. בעיטה שטוחה של שחקן נבחרת ספרד לשעבר נכנסה לרשת וקבעה את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון, הגליסיאנים מתבססים במקום השמיני, והם רחוקים כעת שתי נקודות מויאריאל השביעית, במקום שמוביל לליגה האיזורית. לעומתה, הכחולים מסובכים בתחתית עם הפסד שלישי ברציפות, וכאשר הם נמצאים במקום ה-16, הם רחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

נוליטו מבקיע | Octavio Passos/Getty Images

הואסקה – אתלטיק בילבאו 0:1

הקבוצה שעלתה העונה לליגה הבכירה רושמת ניצחון יקר ועולה מעל הקו האדום. בדקה ה-61, סנדרו רמירס איים עם בעיטה שאותה אונאי סימון היה אמור לעצור בפשטות, אך שוער נבחרת ספרד הסתבך והכדור חדר לרשת של הבאסקים. כאמור, המארחת עולה למקום ה-17 בטבלה, שתי נקודות מעל ויאדוליד של שון וייסמן שנמצאת מתחת לקו האדום. מנגד, בילבאו מפסידה לראשונה מאז התבוסה לברצלונה בגמר הגביע והיא נשארת במקום התשיעי.

סנדרו רמירס, אוסקר דה מרקוס | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי