"ריאל מדריד הייתה אלופה עכשיו אם לא טעויות השיפוט נגד סביליה"

קארים בנזמה וזינדין זידאן | Quality Sport Images/Getty Images

הבלאנקוס שוב במרחק שתי נקודות מהפסגה אחרי 1:4 על גרנאדה, בספרד התרשמו מהצעירים שזכו לשבחים. זידאן נשאל מדוע מרסלו לא שיחק, אביו של מרווין שיתף מה עבר על בנו ורוברטו קרלוס לא שכח את ה-2:2 נגד האנדלוסים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד לא מרימה ידיים במאבק על האליפות. 180 דקות לסיום העונה בספרד, הבלאנקוס במקום השני עם שתי נקודות יתרון על ברצלונה ושתי נקודות פחות מהמוליכה אתלטיקו מדריד, אחרי שאמש (חמישי) הביסה 1:4 את גרנאדה.

הבלאנקוס עדיין בסגל חסר במיוחד והמאמן זינדין זידאן שיתף לא פחות משישה שחקנים בני 23 ומטה – מיגל גויטיירס (20), מרווין פארק (20), ויניסיוס ג'וניור (20), רודריגו (20), פדה ואלוורדה (22) ואדר מיליטאו (23) – אבל אותם צעירים דווקא היו אלו שבלטו, בעיקר גוטיירס ומרווין שגם בישלו ללוקה מודריץ' ולרודריגו את השערים שהורידו את האורחת להפסקה ביתרון כפול.

"זה לא רק ארבעת השערים שכבשנו, אלא ששיחקנו ממש טוב", אמר בסיום זידאן, שעדיין לוט בערפל אם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, "היינו טובים בהגנה, פתחנו את המשחק בצורה אינטנסיבית וכבשנו והיינו במשחק לכל אורך 90 הדקות. גם כשספגנו לא הורדנו את הקצב ומהר כבשנו את ה-1:3. זה מראה על האופי שלנו".

ב"אס" בחרו בכותרת המתבקשת "ריאל מדריד לא מוותרת", אולם ביום ראשון תתארח הקבוצה אצל אתלטיק בילבאו וזו תהיה משוכה לא פשוטה לפני שבמחזור סיום העונה תארח ריאל את ויאריאל החזקה, שתתארח במדריד שלושה ימים בלבד לפני גמר הליגה האירופית. כמובן שכדי לזכות באליפות ריאל חייבת שאתלטיקו תמעד וליריבתה העירונית נותר משחק בית נגד אוססונה ביום ראשון ושבוע לאחר מכן משחק חוץ נגד ויאדוליד ושון וייסמן שנמצאים מתחת לקו האדום ונואשים לנקודות. ב"מארקה" בחרו בכותרת "גם הילדים רוצים לזכות ב'לה ליגה'".

"הצעירים של ריאל רוצים אליפות" | מארקה, צילום מסך

השוער טיבו קורטואה בירך גם הוא על שיתוף הצעירים ושיבח את יכולתם: "מרווין ומיגל מתאמנים איתנו כבר המון זמן ואם המאמן בחר לשחק איתם אז כנראה שהם שחקנים איכותיים. הם עשו עבודה טובה מאוד וזה מצוין שלריאל מדריד יש כל כך הרבה כישרון במועדון. הכי חשוב שניצחנו והמשכנו להפעיל לחץ".

מרווין, אגב, נפצע ובשלב זה לא ברור כמה זמן ייעדר. אביו המודאג סיפר לפני כן: "הוא היה כל כך לחוץ מהמשחק ולא ישן כל הלילה – אבל כשהוא על הדשא הוא נותן את הכל ומשחק טוב". הוא פתח בהרכב כי מי שלא שותף היה המגן השמאלי מרסלו, שלפני המשחק היו דיווחים על עימות בינו לבין זידאן. המאמן די התעלם מהנושא בסיום ורק אמר: "מרסלו לא היה כשיר לחלוטין ולא רצינו לסכן אותו, זה הכל".

מגן שמאלי נוסף שהיה בכותרות הבוקר הוא רוברטו קרלוס, שחקן העבר שלעולם יהיה מזוהה עם ריאל. הברזילאי התראיין אמש וטען: "אם לא טעויות השיפוט במשחק נגד סביליה, ריאל מדריד היום הייתה חוגגת אליפות".

מרווין | Álex Cámara/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי