וייסמן עלה מהספסל בדקה ה-27, ויאדוליד הפסידה 4:1 לסוסיאדד

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

החלוץ הוקפץ לכר הדשא אחרי שהבאסקים עלו ליתרון כפול, אך לא הצליח להשפיע על התוצאה ולהעלות את קבוצתו מעל הקו האדום. ויאריאל הביסה 0:4 את סביליה. אייבר ירדה

(גודל טקסט)

לא רק הגדלות שיחקו היום (ראשון) בספרד, כל המחזור ה-37 בלה ליגה יצא לדרך הערב באותה שעה. שון וייסמן ו-ויאדוליד ספגו הפסד כואב של 4:1 לריאל סוסיאדד ורק נס יציל אותם מירידה לליגת המשנה. מעבר לכך, ויאריאל השיגה 0:4 חלק על סביליה ואייבר ירדה לליגה השנייה לאחר הפסד 4:1 לוולנסיה.

ריאל סוסיאדד – ויאדוליד 1:4

כל עוד לא יקרה דבר חריג במחזור האחרון, שון וייסמן יחתום את עונת הבכורה בליגה הספרדית עם ירידה לליגת המשנה בעקבות הפסד קשה במיוחד אצטדיון אנואטה. חלוץ הישראלי אגב פתח את המשחק על הספסל, אך עלה לכר הדשא בדקה ה-27 לאחר שאלכסנדר איסאק כבש צמד מהיר (6, 16). אולם וייסמן לא הצליח לעזור לקבוצתו, שהוציאה עוד שני כדורים מהרשת במחצית הראשונה בעקבות כיבוש של דויד סילבה (29) ופנדל מדויק של עדנאן יאנוזאי (35). בדקה ה-82 מארנאו כבש שער ניחומים עבור ויאדוליד, שתהיה זקוקה לניצחון על אתטליקו מדריד כדי להישאר בליגה.  

ויאריאל – סביליה 0:4

אונאי אמרי פגש את האקסית והשיג מולה תוצאה מרשימה שבהחלט תעלה את המורל לקראת גמר הליגה האירופית נגד מנצ'סטר יונייטד. קרלוס באקה כיכב עם שלושער גדול (34, 47 ו-79), בין לבין ג'רארד מורנו הוסיף (66). אצל האורחת דייגו קרלוס הורחק בדקה ה-53.

ולנסיה – אייבר 1:4

הבאסקים ירדו סופית לליגה השנייה לאחר הפסד כואב במסטאייה. ולנסיה סגרה את הסיפור כבר במחצת הראשונה עם שער מהיר של גונסאלו גדש (3) וצמד של קרלוס סולר (19, 30).  בראיין חיל עוד כבש שער מצמק בדקה ה-39, אך גונסאלו גדש חיסל את הסיכויים של אייבר עם המסמר האחרון בדקה ה-49.

תוצאות נוספות
אלאבס – גראנדה 2:4
בטיס – הואסקה 0:1
אלצ'ה – קאדיס 1:3
חטאפה – לבאנטה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי