סרחיו הסביר את ספסולו של וייסמן, ויאדוליד חוטפת: "תרד ללא כבוד"

שון וייסמן, מיצ'ל | Denis Doyle/Getty Images

המאמן, שלא ימשיך לפי "מארקה", התייחס לחלוץ לאחר ה-4:1: "הוא שיחק הרבה ברציפות, חשבנו על משחק הגובה וציפינו שקודרו יעזור לנו". גונזאלס התנצל בפני האוהדים. בתקשורת נכתב: "מחצית מלאה באסונות"

(גודל טקסט)

ויאדוליד הגיעה למשחק סופר-גורלי נגד ריאל סוסיאדד אתמול (ראשון) אך הובסה 4:1 אחרי ערב קטסטרופלי. למזלה, הואסקה שבמקום ה-17 נכנעה 1:0 לבטיס ולכן ויאדוליד לא ירדה רשמית. אולם, במחזור הסיום, כשהיא במרחק שתי נקודות מחוף מבטחים – ממתינה לה אתלטיקו מדריד האלופה שבדרך. ויאדוליד, בתזמון רע מאוד, רשמה הפסד שלישי ברציפות לראשונה העונה ולא ניצחה כבר 11 משחקים רצופים. ככה לא נשארים בליגה. הבעלים רונאלדו, אגב, כלל לא נכח במגרש.

באופן מפתיע, שון וייסמן, מלך שערי הקבוצה בליגה עם שישה כיבושים – נותר על הספסל. הוא עלה לשחק בדקה ה-27 לאור המצב הקשה על לוח התוצאות אך זה לא עזר. ב"אס" מתחו עליו ביקורת: "הוא הציג משחק לא ראוי, הרחק מהרף של ויאדוליד ואוהדיה". כמובן שגם שאר חבריו זכו לביקורות. מי שכן הגן עליו היה אחד האוהדים בטוויטר שכתב: "1% סיכוי, 99% אמונה, אני מאמין בשון".

המאמן סרחיו נשאל על ספסולו של חלוץ נבחרת ישראל: "הוא שיחק הרבה מאוד משחקים ברציפות. חשבנו בעיקר על המשחק האווירי שאולי כך נקבל יתרון. מרקוס אנדרה נכנס וקינן קודרו עזר לנו". וייסמן פתח בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה.

התנצלות לאוהדים: "התחלנו לא רע אבל נכשלנו פעמיים בהגנה. מכאן ואילך זה היה סוער, הפסד כואב, ויתרנו על המשחק. לא היינו ברמה שמצופה מאיתנו. אנחנו רק צריכים לבקש סליחבה ולקבל את הביקורות. מתמטית עדיין אפשר להישאר בליגה ועלינו להיאחז בזה. היו רגעים העונה בהם עמדנו במשימה, אבל היה לנו קשה לכבוש. אנחנו עובדים עד למקסימום". המאמן דחה את השאלות על עתידו ואמר שזה לא הזמן לכך, אולם ב"מארקה" נכתב כי לא ימלא את החודש האחרון בחוזהו.

"ניסים קורים, זה נכון, ו-ויאדוליד עדיין בליגה הבכירה על אף מחצית בדמות אסון, בדרך לתבוסה שערורייתית נגד סוסיאדד, אולם לא נראה שזה יקרה. סוסיאדד גרמה לוויאדוליד לשקוע, האסון מתקרב", נכתב ב"אס". "אינה תלויה בעצמה. ויאדוליד תסיים את העונה בליגה השנייה, עם התדמית הכי גרועה שיש", נכתב במארקה בנחרצות.

סרחיו גונזאלס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי