אלגרי, גלאקטיקו ומכירת חיסול: זו תהיה ריאל מדריד החדשה?

מאסימיליאנו אלגרי | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

בספרד הציגו את התכנית של הבלאנקוס לעונת 2021/22. המאמן האיטלקי מועמד לרשת את זיזו על אף שהאוהדים דורשים את ראול. אמבפה או הולאנד עשויים להצטרף, עשרה שחקנים נמצאים על המדף. וגם: ההפתעה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין יכולה לזכות באליפות דרמטית במחזור הסיום, אם תנצח את ויאריאל ואתלטיקו מדריד תמעד מול ויאדוליד של שון וייסמן. בכל מקרה, נראה שהבלאנקוס בדרך לפתחו של קיץ עמוס עם לא מעט שינויים, החל מהאיש על הקווים (על אף שזינדין זידאן הכחיש את הדיווחים שנפרד מהשחקנים) וכמובן סגל השחקנים. גם הנשיא פלורנטינו פרס אמר בשעתו כי המועדון זקוק לדם חדש. אגב, אם ריאל תיכשל הרי שזו תהיה הפעם הראשונה מאז 2010 בה היא לא זוכה באף תואר.

ב"מארקה" הציגו סקר אוהדים ענק בו הצביעו למעלה מ-150 אלף, והבחירה שלהם ברורה: 57% חושבים שראול, אגדת העבר של המועדון וכיום מאמן קסטיליה – צריך להיות יורשו של זידאן. "ראול יודע במה מדובר. להתמודד עם ביקורת קשה, נשיא שמתערב ועם הסנטיאגו ברנבאו", נכתב בטור דעה ב"מארקה". מאסימיליאנו אלגרי המנוסה, שסומן כמועמד המוביל בשני העיתונים הגדולים במדריד – קיבל רק 10% בעוד יואכים לב שייפרד מנבחרת גרמניה – קיבל 17% מהקולות.

ראול עצמו הבהיר לגבי בחירתו כשלאחר משחקה של קסטיליה אמר: "אני איש של מועדון ורוצה מאוד להמשיך. זה הבית שלי וכאן אני רוצה להיות. למדתי המון מאז החלטתי שאני רוצה להפוך למאמן ובעיקר בשנה האחרונה". ראול הוביל את קסטיליה לפלייאוף ההעפלה לליגה השנייה ובשנה שעברה זכה איתה בליגת האלופות לנוער".

בכל מקרה, בכתבת ענק ב-"אס" נכתב: "זו ריאל שבאה: אלגרי, קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד וגם דויד אלאבה". נכתב כי שחקנים בעלי משקל בחדר ההלבשה שתרמו לא מעט אך כבר עשו את שלהם, כמו הקפטן סרחיו ראמוס שמסיים את חוזהו וכן קארים בנזמה ולוקה מודריץ' – חייבים לפנות את המקום. אם יהיו קשיים בהחתמת אמבפה הרי שריאל תלך על הולאנד. נכתב שגם מרכז השדה ישודרג, עם אדוארדו קמאבינגה בן ה-18, או אפילו פול פוגבה שמנצ'סטר יונייטד תרצה למכור אותו כדי שלא יעזוב בחינם בקיץ הבא.

מנגד, בספרד ציינו כי כדי לעמוד במהפכה המתוכננת – ריאל צריכה למכור. "עשרה שחקנים למכירה", נטען בכותרת אחרת. אדן הזאר שמעמדו הלך ודעך ועלה כמחליף בשלושת המשחקים האחרונים – נמצא בראש הרשימה כמו גם רפאל וראן, לוקה יוביץ' המושאל לאיינטרכט פרנקפורט ואפילו מרקו אסנסיו לא חסין. עזיבתם של מרסלו ואיסקו שמחזיקים בחוזה עד 2022 נראית ברורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי