המאמן הבא של ברצלונה? דיווח: לאפורטה פנה לפליק

האנזי פליק, ג'ורדי אלבה | RAFAEL MARCHANTE/POOL/AFP via Getty Images

לפי "רדיו קטלוניה", הנשיא רואה במאמנה היוצא של באיירן כאיש האידיאלי לעמוד על הקווים מנסה לשכנעו שלא קבל את הג'וב בנבחרת גרמניה. אין בעיה חוזית שכן החתימה עדיין לא התבצעה. וגם: תאריך הצגתו של אגוארו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עדיין לא ברור מי יאמן את ברצלונה בעונה הבאה אך קרוב לוודאי שלא יהיה זה רונאלד קומאן. צ'אבי הרננדס האריך את חוזהו בקבוצתו הקטארית. מועמד חדש שעלה לאחרונה הוא האנזי פליק, הוא ולא אחר, האיש שהוליך את באיירן מינכן לטרבל אשתקד ועוזב את המועדון לנבחרת גרמניה ככל הנראה.

לפי "Rac1", הנשיא החדש ז'ואן לאפורטה, שהבטיח: "אקבל החלטות קשות החל מהשבוע הבא", רואה בגרמני כמאמן האידיאלי לעונה הבאה ואף יצר עמו קשר. פליק, כזכור, זכה עם באיירן בכל ששת התארים של עונת 2019/20 – שווה לשיא של בארסה עם פפ גווארדיולה בזמנו, והוסיף זכייה באליפות נוספת. "אולי האפשרות לקבל עוד מועדון על ישכנע אותו לוותר על הנבחרת", נכתב ב"ספורט". "הוא בלט מיד בבאיירן עם כדורגל התקפי ונראה שה-DNA שלו מתאים לקאמפ נןאו".

אין מדובר בבעיה חוזית שכן אין שום מסמך חתום עדיין, אלא שלמאמן כבר יש מחויבת לנבחרת בה שימש כעוזר מאמן לתקופה ארוכה מאוד – מ-2006 ועד 2014 וזוהי המשרה עליה חלם. נציין כי ברצלונה מעדיפה שלא לשלם עבור מאמנים לאור מצבה הכלכלי הבעייתי. ולכן גם מועמדותם של יורגן קלופ מליברפול או טן האח מאייאקס לא נשקלת.

לגבי צ'אבי, אגב, נטען שלא רק העניין שחתם באל סאד עד 2023 מהווה בעיה. במועדון רוצים לבצע רענון ולוותר על השחקנים שכוחם בחדר ההלבשה גדול והם נקראים 'הפרות הקדושות' כמו ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה ואחרים. הבעיה היא שצ'אבי שיחק לצדם זמן רב ובקבוצה חוששים מכך שהקשר הטוב ביניהם יפריע למהלך הזה להתבצע.

עוד בבארסה, נראה ששחקן הרכש הראשון יהיה החלוץ סרחיו אגוארו שיגיע בהעברה חופשית ממנצ'סטר סיטי. ב-"La Porteria" נטען כי החלוץ ירוויח חמישה מיליון יורו – כשליש משכרו באנגליה ואפילו יש תאריך להצגתו בתקשורת – השישה ביוני. נטען כי אגוארו לא היה מגיע לספרד אם לא הבטחה של מסי שהוא לא יעזוב. העונה רשם אגוארו 682 דקות בלבד (18 הופעות) בהן תרם ארבעה שערים ובישול בודד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי