קומאן חושש לעתידו, דפאי ואגוארו צפויים לחתום בברצלונה

סרחיו אגוארו | Michael Regan/Getty Images

מסי ייעדר נגד אייבר, המאמן הודה: "עד שלא אשוחח עם הנשיא, לא אדע לומר אם אשאר. יהיה צורך בשינויים כדי לזכות בתארים, לאתלטיקו יש סגל יותר טוב". חלוץ ליון בדרך, הארגנטיני של מנצ'סטר סיטי סגר את כל תנאיו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לברצלונה כבר לא נותרו מטרות העונה והם יסיימו מחר (שבת, 19:00) את 2020/21 במשחק חוץ מול אייבר. מי שלא ייקח חלק במשחק הוא ליאו מסי, שקיבל אישור לא להתאמן ויצא לחופשה מוקדמת לקראת הקופה אמריקה, תחרות שצפויה להיערך בארגנטינה ועל כן הציפיות ממסי ומנבחרתו בפרט בשמיים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ניסה קומאן להימנע ככל שיותר מהתייחסות לעונה הבאה, אולם בין השורות אמר: "זה נכון שאין לנו על מה לשחק מחר, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח ובוודאי במשחק האחרון. בכנות, אני לא יודע אם אמשיך בקבוצה – שוחחתי עם הנשיא לפני שבועיים וסיכמנו שנדבר שוב בתום העונה. אני רוצה להישאר בהתאם לחוזה שלי וברור שיהיה צורך בשינויים בסגל כדי לזכות בתארים".

קומאן, למרות הכל, לא הכחיש שקיימת אפשרות שהוא לא יישאר והוא בהחלט ניסה לייצב ככל שהוא יכול את מעמדו באולי אחת ממסיבות העיתונאים האחרונות שלו כמאמן הקבוצה: "העונה הייתי כמעט הדובר היחיד שעמד על המשמר והגן על הקבוצה, אני חושב שהביקורות שספגו השחקנים לא הוגנות וזה לא הגיע להם, צריך לכבד את המועדון וגם את המאמן והצוות בברצלונה הרבה יותר. אני אוהב את המועדון כידוע לכם ותמיד חלמתי לאמן את ברצלונה, אבל עד שלא אשוחח עם הנשיא אני לא יודע לומר אם אשאר".

רונאלד קומאן, ז'ואן לאפורטה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

על מסי אמר המאמן כמעט כמדי שבוע: "אני מקווה שהוא ימשיך בברצלונה עוד שנים רבות. הוא שחקן ייחודי וגם השנה הוא הוכיח את זה עם 30 שערים, ביכולת שלו וההשפעה שלו. לברצלונה יש עתיד הרבה יותר טוב עם מסי מאשר בלעדיו".

עוד אמר ההולנדי על מצב הסגל הקיים על רקע דיווחים על מהפכה: "אנחנו רוצים לשנות ויודעים שאי אפשר לשנות הכל בשנה אחת בלבד, זה לוקח זמן. צריך לחדש את הסגל ואנחנו מחפשים אחר שחקנים ובוחנים מי מבין השחקנים הקיימים עוזר לנו ומחזק אותנו. לאתלטיקו מדריד, לדוגמה, יש סגל טוב משלנו – גם אנחנו נצטרך לדעת לבנות סגל שיתמודד על כל התארים".

בהמשך לדבריו של קומאן, איתו או בלעדיו, די ברור שבמועדון עובדים חזק על העונה הבאה, כשהמהפכה לא קטנה צפויה להתבצע בקאמפ נואו. עתידו של קומאן לוט בערפל, אבל גם לא מעט שחקנים צפויים לעזוב, וצפויות להתבצע מספר החתמות משמעותיות.

ינוח במחזור סיום העונה. מסי | David Ramos/Getty Images

בארסה רשמה התקדמות עם שני שחקנים שצפויים ללבוש בעונה הבאה את מדי הקבוצה אם לא יירשמו הפתעות גדולות. הראשון הוא סרחיו אגוארו, שכבר דווח לפני חודש כי הוא קיבל טיוטת חוזה. על פי ההערכות, חלוץ מנצ'סטר סיטי יחתום רשמית לשנתיים אחרי שיפגוש יחד עם קבוצתו את צ'לסי בגמר ליגת האלופות בשבת הבאה. הוא ירוויח פחות מ-10 מיליון יורו לעונה בקבוצה, כשלשם השוואה, אצל הסיטיזנס הוא מקבל על פי ההערכות כ-13 מיליון ליש"ט בעונה.

השחקן השני הוא ממפיס דפאי. החלוץ ההולנדי של ליון, אשר מסיים את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי, היה מועמד לברצלונה גם בקיץ הקודם וגם בחלון ההעברות של חודש ינואר, אך דברים לא הסתדרו, בעיקר בגלל המצב הכלכלי המסובך של הקטלונים. כעת, דפאי קיבל רשמית הצעה חוזה.

בארסה הגישה לו הצעת חוזה לשנתיים/שלוש, ודפאי עצמו אישר ל'לאקיפ' את הדברים ואמר: "ברצלונה מעוניינת להחתים אותי, זה נכון, אבל יש גם קבוצות אחרות במרוץ. כרגע, עוד לא החלטתי על העתיד שלי. אני צריך עוד קצת זמן ואז אני אבחר את הקבוצה הבאה שלי".

בתוך כך, ב"קאדנה סר" מדווחים כי נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, ייפגש בקרוב עם השחקנים כדי להציע להם מתווה קיצוץ בשכר. הסגל לא ממש מקבל זאת באהבה, מכיוון שבשנה האחרונה הם כבר קיצצו פעמיים בשכרם.

ממפיס דפאי | NICOLAS TUCAT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי