דיווח: מסי החליט להישאר בברצלונה ויאריך את חוזהו

עיתונאי בכיר שמקורב לכוכב פרסם כי בכוונת "הפרעוש" להודיע על המשך דרכו בקטלוניה, ובכך לסיים סאגה ארוכה ולשלול אפשרות של מעבר למנצ'סטר סיטי או לפ.ס.ז'

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אם להסתמך על העיתונאי אשרף בן עיאד, מהעיתונאים הבכירים של רשת "beIN Sports", שמתגורר בברצלונה, נחשב מקורב לליאו מסי ואחריו עוקבים לא פחות משני מיליון אנשים רק בטוויטר, הכוכב הכי גדול בקטלוניה החליט להאריך את חוזהו ולהישאר בקבוצה.

מסי נמצא בימים אלה בחופשה וייעדר מסגל ברצלונה הערב נגד אייבר, כך שעבורו העונה הסתיימה והוא כעת מכין את עצמו למשחקי הקופה אמריקה עם נבחרת ארגנטינה בקיץ, אבל למעשה הוא כיום שחקן חופשי שיכול לחתום היכן שיחפוץ ללא שום תמורה. זה לא סוד שמנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן מאוד רצו לצרפו, אבל נראה שהפיתוי לא היה גדול מספיק.

בחודש הבא יחגוג ליאו מסי את יום הולדתו ה-34 ואם אכן יישאר בברצלונה כפי שפרסם לפני זמן קצר על ידי אחד ממקורביו ויאריך את חוזהו, נראה שזוהי סופה של סאגה שמשמעותה שהוא כבר לא ישחק במדי קבוצה אחרת באירופה. האפשרות היחידה, אם בכלל תהיה על הפרק, היא חזרה בעתיד לעיר הולדתו רוסאריו, שם הוא יכול לחתום לעונת פרישה בניואלס אולד בויס – ממנה יצא בילדותו לברצלונה.

רק הבוקר פורסם ראיון בלעדי וחושפני עם מסי בעיתון הארגנטיני "אולה" שחוגג 25 שנה ושם דיבר מסי רבות על הגעגועים לארגנטינה ועל כך שאיבד חברים רבים לאורך השנים כתוצאה מהמרחק הגדול בין המדינות, אבל למרות הכל, כך עושה רושם, גם בעונה הבאה הוא ינסה להבקיע לפחות 30 שערים ולהיות הראשון שמגיע ל-10 עונות שונות עם הישג כזה וכמובן להוביל את ברצלונה לזכייה בתארים אחרי עונה עגומה במיוחד, חרף הזכייה בגביע הספרדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי