ברצלונה במגעים על קיום משחק הכנה בישראל בחודש אוגוסט

שחקני ברצלונה חוגגים | David Ramos/Getty Images

דיווח בקטלוניה: בארסה בשיחות מתקדמות על עריכת מחנה אימונים בגרמניה, משם היא תגיע למשחק הכנה לעונה בישראל. יהיה צורך ביריבה שתסכים להגיע כדי לשחק מול ליאו מסי וחבריו, המצב הביטחוני עלול להוות מכשול

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

במקביל לדיווח על כך שליאו מסי החליט להישאר בברצלונה ויכריז על בך קרוב, היום (שבת) פורסם דיווח מעניין נוסף: ברצלונה מתכננת להגיע לישראל באוגוסט הקרוב ונמצאת במגעים מתקדמים על כך.

לפי הפרסום ב"ARA" הקטלוני, ברצלונה תקיים העונה מחנה אימונים בגרמניה, דבר שלא קרה בשנה שעברה בעקבות התפרצות נגיף קורונה, ומשם תמשיך לישראל במטרה לקיים משחק הכנה נוסף.

לפי מקורבים למגעים, מדובר בשיחות שנמשכות מזה תקופה ארוכה – עוד לפני ההסלמה הביטחונית בישראל – ובשלב זה דבר לא סגור. הקרן של סילבן אדמס היא ככל הנראה שעומדת מאחורי הניסיון להביא את ברצלונה לישראל וישנו גם צורך למצוא לה יריבה ראויה במשחק שבוודאי ייערך בבלומפילד או בסמי עופר, כששאר האימונים והמשחקים כאמור ייערכו בגרמניה.

ליאו מסי בכותל | OLIVER WEIKEN/AFP via Getty Images

עוד נטען כי ההצעות מגרמניה ומישראל היו הטובות ביותר שהתקבלו במועדון, כלכלית וגם מבחינה בריאותית לאור התפרצות נגיף קורונה והעובדה כי ישראל היא אחת המדינות המחוסנות בעולם עם נתוני תחלואה נמוכים למדי בימים אלו. עם זאת, המצב הביטחוני מהווה מכשול בשלב זה והמערכה בעזה עלולה להשפיע על הגעת הקבוצה והלחיצה גורמים במועדון. כזכור, ברצלונה כבר הייתה בארץ ב-2013 ומסי, סרחיו אגוארו שעתיד להצטרף ושחקנים נוספים ביקרו כאן רק לפני כשנה כשנערך משחק ראווה בין אורוגוואי לארגנטינה.

מסי ושחקני ברצלונה בישראל ב-2013 | LIOR MIZRAHI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי