זידאן: "אדבר עם ההנהלה בשקט". בספרד שוב מתחו ביקורת

זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לאחר שה-1:2 על ויאריאל לא הספיק לאליפות, המאמן הבהיר לגבי עתידו: " יודע שעליי להחליט ושיש לי חוזה". "האוהדים לא יסבלו עוד עונה כזו", נכתב. קאסמירו: "כשלא זוכים בתארים - צריך לשנות". ראמוס נפרד?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד חיכתה לנס והוא לא הגיע. מעולם לא זכו הבלאנקוס באליפות כשלא היו תלויים בעצמם במחזור הסיום והמסורת הזו נמשכה. הקבוצה של זינדין זידאן אמנם ביצעה מהפך נגד ויאריאל וניצחה 1:2 אך זה לא עזר לה לשמור על תואר האליפות שכן אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את ויאדוליד. ריאל תיאלץ "להסתפק" בכך שלא הפסידה בכל 18 משחקי הליגה האחרונים (13 ניצחונות) – הרצף הטוב ביותר שלה בליגה תחת המאמן הצרפתי.

זידאן כמובן היה במרכז הבמה. הוא נשאל האם זהו משחקו האחרון במועדון: "לא זכינו השנה בשום דבר, ואנחנו יודעים שזו ריאל. הדבר החשוב הוא לא אני אלא השחקנים. אדבר עם המועדון בשלווה לאחר מכן, לא עכשיו. כמובן שעליי לקבל החלטה ויש לי חוזה. זה לא הזמן לדבר עליי או על שינויים בסגל, נעריך את מה שקרה. אני מרגיש חרא כי לא זכינו באליפות. מצב הרוח שלי דפוק. אני מקווה שזה לא המשחק האחרון של סרחיו ראמוס ורפאל וראן".

עוד אמר: "אני רוצה לשלוח הודעת תודה לאוהדים שתמיד היו מאחורינו. היינו במאבק עד הסוף, זה לא היה קל. אני גאה בשחקנים שלי וגם האוהדים צריכים להיות גאים בהם. היו לנו הרבה מאוד קשיים העונה. היה חשוב להוסיף שלוש נקודות. אולי התואר חמק לנו נגד סביליה (המשחק בו מתח ביקורת על השיפוט), לא הצלחנו לנצח אותה. אולי זה זה".

מרסלו, סרחיו ראמוס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

גם הפעם היו למועדון תלונות על השיפוט כאשר דני קרבחאל ולוקאס ואסקס הפצועים באו בטענות בפני שופט המשחק (במחצית) לאחר שטענו שהגיע לקבוצה פנדל. הקפטן סרחיו ראמוס נכלל בסגל אך לא שותף וייתכן שלמעשה נפרד בצורה עצובה מהמועדון שכן חוזהו לא הוארך.

שני שחקנים שקרוב לוודאי יעזבו הם מרסלו ואיסקו. שניהם עלו מהספסל בזמן שריאל פיגרה ובספרד מתחו ביקורת על זידאן, גם על כך שהחזיר את הבלם הצרפתי להרכב ופירק את הצמד המנצח אדר מיליטאו ונאצ'ו פרננדס. "זה מריח כמו סוף המחזור של ריאל, מרסלו ואיסקו לא עמדו במשימה כבר שנתיים, הם ראויים להכרה על מה שנתנו אך צריך להודיע על עזיבתם. לא ברור איך המאמן נתן להם לשחק כשהליגה מונחת על כף המזניים, זה יותר מדי ביחס ליכולת שלהם". "האוהדים לא יסבלו עוד עונה כזו – צריכים לבצע מהפכה", נכתב בנוסף ב"מארקה". ב"אס", מנגד, נטען כי "זידאן עדיין לא הודיע שהוא עוזב וכבר מתגעגעים אליו".

מי שכן זכה למחמאות הוא קארים בנזמה שהציג משחק מסורבל, שער שלו נפסל בגלל נבדל של סנטימטרים לאחר התערבות ה-VAR אבל הצליח להשוות עם שער נהדר, שערו ה-30 בכל המסגרות. רק בעונת 2011/12 הוא כבש יותר שערים (32). הצרפתי, אגב, רשם את משחקו ה-559 בלבן והשתווה לפירי במקום העשירי בטבלת שיאני המשחקים בכל הזמנים. "בנזמה הנפלא לבדו לא מספיק", נכתב. גם לוקה מודריץ' זכה לשבחים וקיבל את הציון שלושה כוכבים.

קארים בנזמה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

קאסמירו אמר: "היינו צריכים לנצח וחיכינו למה שוויאדוליד תעשה. אין לנו מה לעשות מלבד לברך את אתלטיקו. נלחמנו, עשינו דברים טובים, עשינו מה שהיה עלינו לעשות כי הסמל הזה מחייב. אחרי 60 פציעות העונה, קורונה – הגענו לשלבים האחרונים בליגת האלופות. אנחנו כן גאים בעונה הזו, זו הייתה שנה קשה לכולם. נכון שתמיד צריך לשנות כשלא זוכים בתארים, אבל עשינו דברים היטב. ראמוס וזידאן? זו לא שאלה שמתאימה אליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי