השוטרים עצרו את חגיגות האליפות של אתלטיקו, אוהד בן 14 מת

אוהדי אתלטיקו מדריד חוגגים את האליפות | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

הקולצ'ונרוס והקהל חגגו בגדול אחרי הזכייה בתואר, אך בעקבות מגבלות הקורונה האירועים נרגעו במהרה. תאונה טראגית העיבה על השמחה. מחמאות לסוארס: "זה היה חייב להיות הוא". וגם: צפו בקבלת הפנים המיוחדת לקוקה

(גודל טקסט)

אחד ממאבקי האליפות המטורפים שנראו בספרד בשנים האחרונות הגיע אתמול (שבת) לסיומו עם זכייה בתואר של הקבוצה הראויה מכולן – אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס גברו אמש על ויאדוליד וסגרו עונה חלומית, שבתחילתה היה נראה שלא מצפה להם מאבק כה צמוד, אך זה מה שזימן להם הגורל, ובסופו של דבר הם חגגו עם תואר אליפות ראשון מאז 2013/14.

את המחמאות הגדולות ביותר קיבל כנראה לואיס סוארס. ויאדוליד הובילה אתמול, אך אנחל קוראה השווה והחלוץ האורוגוואי הפנטסטי השלים מהפך והביא במו רגליו את האליפות לאתלטיקו. וכמה זה מגיע לאיש שבאחד המעברים התמוהים של השנים האחרונות שוחרר מברצלונה לפני תחילת העונה הנוכחית, והוכיח בגדול שהוא עדיין אחד הטובים בעולם.

"זה היה חייב להיות לואיס סוארס", החמיאו בתקשורת הספרדית. "הוא אחד ההבדלים הגדולים בין אתלטיקו של העונה לזו של העונות האחרונות והוא גם העניק לה את האופי. הוא תופעה אמיתית", נכתב על הכוכב האורוגוואי בן ה-34, שסיים את העונה עם 21 כיבושים בלה-ליגה.

השחקנים עצמם חגגו ברשתות החברתיות שלהם, שיתפו תמונות עם חיוכים מאוזן לאוזן, והגדיל לעשות קוקה, שפרסם סרטון שלו מגיע לביתו יחד עם גביע האליפות , ושם חיכתה לו קבלת פנים יוצאת דופן. צפו בקבלת הפנים לה זכה קוקה:

השחקנים "לא הצליחו להכיל את האופוריה", כך נכתב ב'מונדו דפורטיבו', וחגגו עם האוהדים בטירוף אחרי משחק החוץ בוויאדוליד. הביקורת הזו בתקשורת הספרדית נכתבה מכיוון שבמדינה עדיין קיימות מגבלות קורונה, ולשחקנים אסור היה לקחת חלק בחגיגות הללו, אך הם לא עמדו בזה. האחראים במועדון והמשטרה עצמה ביקשו מהשחקנים להימנע, ולאט לאט ההמולה פוזרה, לא לפני שהיו כמה עצורים.

מה שהעיב על החגיגות היה מוות טראגי של נער בן 14, שככל הנראה ספג מכה בראשו. הוא היה ברכב יחד עם אחיו וחברים של המשפחה, והוציא את חלק מגופו מהחלון ונופף בדגל של אתלטיקו מדריד. על פי הדיווחים, הוא לא היחיד שישב באותו אופן ברכב באותה תאונה כואבת. ראשו ספג מכה חזקה בהתנגשות בקיר, ולאחר ניסיונות החייאה שערכו כשעה, נקבע מותו.

אתלטיקו הוציא הודיעה רשמית ברשתות החברתיות שלה אחרי הבשורה המרה וכתבה: "אנחנו המומים מהידיעה על מותו של אוהד צעיר של המועדון. אנו שולחים את כל העידוד שאפשר משפחה ברגעים הכואבים האלו. יהי זכרו ברוך".

אוהדי אתלטיקו מדריד חוגגים את האליפות | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי