בייל הגן על הזאר: "גרמו לו להיראות כאילו רצח מישהו"

גארת' בייל | MATT DUNHAM/POOL/AFP via Getty Images

הוולשי, שאמור לחזור לריאל, התראיין ל"טיימס" ויצא נגד התקשורת בספרד, בין השאר על המתקפה נגד הבלגי. "כנראה אני לא גלאקטיקו", הודה והגיב לביקורות על כך שלא למד ספרדית: "מה שהפריע להם זה שלא דיברתי איתם"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גארת' בייל יסיים הערב (ראשון) את עונת הפרמיירליג עם טוטנהאם ובסופה הוא צפוי לחזור לקבוצה שממנה הושאל – ריאל מדריד, זאת במקרה שלא יחליטו לפרוש מכדורגל כפי שדווח שלשום. הוולשי, שספג לא מעט ביקורת על התנהלותו כשחקן הבלאנקוס בשנותיו האחרונות במועדון, העניק אתמול ראיון ל"טיימס" ובו מתח ביקורת נוקבת על מי שלכאורה פגעה רבות בתדמיתו – התקשורת הספרדית.

"אני יודע טוב מאוד שמה שהפריע לתקשורת היה שלא התנהגתי כפי שהם ציפו. אבל האמת היא שאני לא אשתנה בשביל אף אחד, לא אתן לתקשורת לשנות את חיי ואת הדרך שבה אני עושה דברים. ואני חושב שבגלל זה 'חטפתי' קצת יותר מדי, אבל קיבלתי את זה", סיפר בייל.

"במדריד מצפים שתהיה גלאקטיקו. כלומר, שתעשה את מה שהם ראו שחקנים קודמים עושים, והאמת היא שכנראה אני לא כמוהם", המשיך השחקן בן ה-31. "אני אוהב להיות עם הסביבה הקרובה שלי ולהיות דיסקרטי, בעוד שאחרים אוהבים לצאת ולחזק את המותג שלהם, נקרא לזה ככה. הכוונה לשחקנים שהולכים לאירועי 'שטיח אדום'. אני לא כזה, אני אוהב לשחק כדורגל ואז ללכת הביתה ולהיות אדם רגיל".

בייל. אוהב להיות אדם רגיל | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

כזכור, אחת הביקורות הגדולות נגד בייל בספרד הייתה קשורה לכך שהוא לא למד לדבר ספרדית. השחקן התייחס לכך: "אני מדבר מספיק טוב כדי להסתדר ומבין את כל מה שקורה סביבי. מה שבאמת הפריע לתקשורת היה שלא דיברתי איתם, אז הם יצרו דרמה ענקית, טלנובלה על כך שאני לא מסוגל לעשות דבר כזה או אחר".

לאחרונה תקפו בספרד "פלופ" אחר של ריאל מדריד, אדן הזאר, כיוון שהבלגי נראה מחויך בסיום המשחק שבו קבוצתו לשעבר, צ'לסי, הדיחה את אלופת ספרד היוצאת בחצי גמר ליגת האלופות. "ראיתי מה עשו לו וזה ממש נראה כאילו הוא הרגע רצח מישהו. בסופו של דבר, זה רק משחק כדורגל", אמר בייל בתגובה ללינץ' התקשורתי על הזאר.

לסיום, הוולשי שיוביל את נבחרתו ביורו הקרוב תיאר קושי נוסף בהתאקלמות של כדורגלן זר בספרד בכלל ובריאל מדריד בפרט: "בספרד מנפחים את הכדורגל יותר מדי. כל מה שתעשה בריאל מדריד מנופח. וזה אומר שיש מצלמות סביבך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. קשה להתרגל לזה".

הזאר. "כאילו רצח מישהו" | Denis Doyle/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי