מסתמן: אלגרי יחליף את זידאן בריאל. מודריץ' חתם לעונה נוספת

לוקה מודריץ', פלורנטינו פרס | ריאל מדריד, האתר הרשמי

ברדיו "COPE" דווח שבשבוע הבא הבלאנקוס יכריזו על עזיבת המאמן ואת מקומו יתפוס האיטלקי שזכה עם יובנטוס בחמש אליפויות רצופות. הקשר הקרואטי בן ה-35 ישלים עשור בלבן: "שמח וגאה להמשיך במועדון הגדול בעולם"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אם להסתמך על רדיו "El Partidazo de COPE", בשבוע הבא זינדין זידאן וריאל מדריד יודיעו יחד על עזיבת המאמן. זו תהיה הפעם השלישית של זידאן בחייו שהוא עוזב את הבלאנקוס ותמיד זה קרה במהלך חוזה, בפעם הראשונה הודיע על פרישה מכדורגל לפני תום חוזהו ופעמיים הוא נפרד וחזר כמאמן.

מזה תקופה די ארוכה שהתקשורת במדריד מדווחת על כך שזידאן יעזוב את הבלאנקוס העונה, פרסומים שהמאמן דווקא מכחיש וטוען שטרם התקבלה החלטה תוך כדי שהוא מפזר רמזים שדווקא מצביעים על פרידה צפויה, אבל נראה שמדובר בעניין של ימים עד ההודעה הרשמית – שעשויה לבשר במקביל על החלפתו של "זיזו" באיטלקי מסימיליאנו אלגרי.

באיטליה דווח רק לפני כ-24 שעות על כך שאלגרי סיכם בריאל מדריד וממתין לתשובת הבלאנקוס אם הוא אכן המאמן הנבחר, זו גם הסיבה שהוא ביקש מנאפולי להמתין מספר ימים לפני שיוכל להשיב בחיוב או בשלילה על הצעתה, אך לפי "COPE" זהו יהיה אלגרי שיישב על הספסל של ריאל מדריד וינסה להשיב אותה לזכייה בתארים, אחרי עונה בה היא ראתה את היריבה העירונית מקדימה אותה ואת ברצלונה מסיימת מתחתיה.

אלגרי בן ה-53 לא עבד בשנתיים האחרונות, מאז עזב את יובנטוס עם חמש אליפויות רצופות וארבעה גביעים. הוא זכה באליפות איטליה גם עם מילאן לפני עשור בדיוק ועוד לפני המעבר לשתי הגדולות של איטליה הדריך בין השאר את ספאל, ססאולו וקליארי. אלגרי סיפר בשנה שעברה שהוא ממתין להצעה הנכונה מחוץ לאיטליה וניצל את הזמן כדי ללמוד אנגלית ונראה היה שיחתום בפרמיירליג, אבל עושה רושם שהגיעה ההצעה לה הוא חיכה. רק נציין שהכוכב של הבלאנקוס, קארים בנזמה, התראיין אמש ועל פיו זינדין זידאן יישאר בקבוצה. לחצו כאן לראיון המלא של החלוץ.

בינתיים, בצל חוסר הוודאות, אוהדי ריאל קיבלו גם בשורות טובות. זה היה באוויר זמן רב ורק היה חסר האישור הרשמי שהגיע היום: לוקה מודריץ' האריך את חוזהו בשנה נוספת, עד 2022, וישלים עשור במועדון. הוא זכה עד היום ב-17 תארים בתשע שנים וגולת הכותרת היא ארבע זכיות בליגת האלופות תוך חמש שנים. מודריץ', על אף גילו (35), רשם העונה 48 הופעות בהן תרם שישה שערים ושישה בישולים והציג יכולת נהדרת. "שמח וגאה להמשיך ללבוש את החולצה של המועדון הגדול בעולם", סיכם הקרואטי בפשטות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי