בנזמה: "זידאן לא יעזוב. דשאן לא אמר לי בשום שלב שאהיה ביורו"

זינדין זידאן, קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

החלוץ התראיין וסיפר על הרגע המרגש ("הוצפתי בהודעות, אחרי שלוש דקות של שיחה הכל חזר לקדמותו), התייחס למאמנו ("אתם תראו, הוא ימשיך, לא רואה את הקבוצה בלעדיו") וסיכם עונה: "מעולם לא שיחקנו בהרכב החזק"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אמנם העונה הגדולה של קארים בנזמה שכבש 30 שערים לא הספיקה לריאל מדריד כדי לזכות באף תואר והבלאנקוס סיימו את 2020/21 בידיים ריקות, אך אין ספק שהחלוץ הוא אדם מאושר – הוא קיבל פרס על יכולתו כשחזר לסגל נבחרת צרפת אחרי כמעט שש שנים וינסה לעזור לה לשחזר את ההישג משנת 2000, אז כאלופת העולם הגאה היא זכתה גם ביורו. החלוץ, שלרוב מתרחק מהתקשורת, שבר שתיקה בריאיון במולדתו ודיבר על השיחה עם המאמן דידייה דשאן, תחושותיו וגם על העונה של הבלאנקוס.

"הייתי בביתי במדריד ומשעות הבוקר קיבלתי הרבה מאוד הודעות. השמועה התפשטה וכמו כולם, חיכיתי מול הטלוויזיה יחד עם הקרובים שלי. גם אמא שלי ואבא שלי שוחחו איתי בטלפון", אמר בנזמה על היום בו גילה שחזר לנבחרת". עוד אמר: "רפאל וראן אמר לי בהמשך שכולם מחכים לראות אותי בנבחרת ומרוצים ממה שקרה. אני בטוח שאשתלב נהדר. אני עובד הרבה, עושה אירובי, אוכל טוב וישן טוב. אני עובד קשה מאוד. אני לא מגיע לנבחרת כדי להאפיל על מישהו או לתפוס את מקומו".

הוא לא ידע כלום: "בשום שלב דשאן לא אמר לי שאני אהיה ביורו. זו הייתה שיחה ארוכה בין שני גברים – שתישאר בינינו. הרבה מאוד נאמר, לא רק על כדורגל – על החיים, על המשפחה. הדבר היחיד שאמרתי לעצמי אחרי השיחה הוא שעשינו צעד גדול אחד לעבר השני ושהמצב חיובי. הצבתי לעצמי יעדים גבוהים וחשבתי 'נראה מה יהיה'. אני לא אשקר, זו הייתה שמחה אדירה, אני גאה ונזכרתי בכל הרגעים בהם לא ויתרתי. נתתי חיבוק לבת שלי". שוחחתי עם דשאן פנים אל פנים לראשונה מאז 2015, היה טוב לדבר ולהחליף רשמים. כבר אחרי שלוש דקות הכל חזר לקדמותו".

דידייה דשאן, קארים בנזמה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לגבי קבוצתו, הרי שריאל נכנסת לקיץ עם לא מעט סימני שאלה ובראש ובראשונה עתידו של המאמן זינדין זידאן שטרם החליט האם ימשיך. בנזמה אופטימי: "הוא המאמן שלנו עד עכשיו, נכון? אני לא רואה אותו עוזב, הוא לא יעזוב, אתם תראו. נכון שהכל יכול לקרות אבל אני לא רואה את ריאל בלי זידאן". כצפוי, החלוץ החמיא למאמנו: "זיזו תמיד היה ישר איתו, קרוב מאוד וכנה. גם כשהדברים לא מסתדרים הוא היה אומר לי, באימונים או במשחקים. לכן אני מכבד אותו כל כך. הוא נותן לי המון ביטחון במגרש. הוא המאמן שלי אך גם כמו אחי הגדול. הוא תמך בי תמיד ועזר לי להשתפר".

העונה הקשה של ריאל: "אי אפשר להתעלם מזה שהיו לנו לא פחות מ-60 פציעות. בשום שלב לא שיחקנו עם ההרכב המלא והאופייני. אפילו זידאן עצמו חלה בקורונה. למרות הכל הגענו לחצי גמר ליגת האלופות ונלחמנו על האליפות עד ליום האחרון. יכולנו לנצח ולזכות בשני התארים ובסוף הפסדנו הכל – ככה זה הכדורגל. אני מאוכזב ומקווה לתקן את התחושה ביורו".

קארים בנזמה
עונה גדולה ברמה האישית. בנזמה | DeFodi Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי