נקבעה פגישה בין קומאן ונציגיו ללאפורטה: המאמן יפוטר?

רונאלד קומאן, ז'ואן לאפורטה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

נשיא ברצלונה הגיע לקאמפ נואו ונועד עם מספר חברי הנהלה, בהמשך ישוחח גם עם המאמן ונראה כי גם יוכרע עתידו. סוכנו של ויינאלדום יגיע כדי לסגור את צירופו ללא תמורה מליברפול. הקבוצה תפגוש את ריאל בסופר קופה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רונאלד קומאן, מאמן ברצלונה בשנה האחרונה, נשאל על עתידו לא אחת בשבועות האחרונים ואף פעם לא ידע לומר אם ימשיך בקטלוניה גם בעונה הבאה. ביקורות לא פשוטות היו נגד המאמן ההולנדי לאורך העונה, שכידוע הסתיימה עם זכייה בגביע המלך ותו לא, וגם המאמן הודה שהוא ישמח להישאר בברצלונה, תפקיד שעבורו מהווה הגשמת חלום, אך שעל עתידו הוא יתבשר רק לאחר פגישה עם הנשיא ז'ואן לאפורטה.

כעת הגיעה העת ועל פי כלי התקשורת בברצלונה, לאפורטה הגיע הבוקר למשרדים בקאמפ נואו והחל בסדרת פגישות עם חברי הנהלה ומקורבים למאמן, כשפגישה בין לאפורטה לקומאן ונציגיו תתקיים מאוחר היום. לכן, כך עושה רושם, בשעות הקרובות נגלה אם ברצלונה בדרך לפיטורי המאמן, או שמא לסיכום על המשך ההתקשרות בהתאם לחוזה הקיים שיפוג רק בקיץ הבא.

בין אם יהיה זה קומאן שיישאר על הקווים או לא, כבר עושה רושם שברצלונה סיכמה עם שני שחקני התקפה לעונה הבאה: האחד הוא סרחיו אגוארו, שפפ גווארדיולה די אישר שהתחנה הבאה של הכוכב שיעזוב את מנצ'סטר סיטי תהיה יחד עם ליאו מסי, וכן ההולנדי ממפיס דפאי שגם הוא אישר שברצלונה היא אחת הקבוצות שנמצאות מולו במו"מ. ממנצ'סטר סיטי יצטרף גם הבלם אריק גרסיה, שסיים חוזה, סירב להאריכו ואמור בקרוב להצטרף רשמית לקטלונים.

בנוסף, דווח בברצלונה כי היום יגיע לפגישה גם סוכנו של הקשר ההולנדי ג'ורג'יניו ויינאלדום, במטרה לסכם רשמית את כל תנאיו לקראת חתימה על חוזה עד 2024. כידוע, ויינאלדום אישר השבוע כי לצערו יעזוב את ליברפול לאחר שהצדדים לא הגיעו לסיכום על הארכת חוזהו באנפילד והוא אמור לחתום עוד לפני היורו.

בנושא אחר, נקבע סופית כי חצי גמר הסופר קופה הספרדי יספק סופר קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד. כידוע, העונה הבאה תהיה השלישית בה לא יתקיים רק גמר של הסופר קופה, אלא ארבע קבוצות תשתתפנה בשני חצאי גמר. זומן לנו קלאסיקו לוהט מכיוון שעל פי חוקי התחרות מחזיקת הגביע (בארסה) תפגוש את הקבוצה שסיימה במקום השני בליגה (ריאל).

ג'ורג'יניו ויינאלדום במשחקו האחרון בליברפול | Alex Livesey/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי