דיווח: קומאן קיבל הודעה כי ימשיך רק אם לא יימצא מחליף

רונאלד קומאן, ליאו מסי | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בספרד טוענים כי לאחר הפגישה עם לאפורטה, הנשיא הודה בפניו כי המועדון מחפש מאמן אחר וביקש ממנו להמתין שבועיים. ההולנדי יצא לחופשה מבלי לדעת האם יישאר. ווינאלדום יחתום בקרוב, בוסקטס ואלבה בדרך החוצה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה אמנם זכתה בגביע המלך אך לא הצליחה לשים את ידה על תואר גדול. אין ספק שהקבוצה מקטלוניה בדרך לקיץ סוער ואולי אף מהפכה. סימן השאלה הראשון הוא לגבי עמדת המאמן ובספרד הדיווחים סותרים. לפי "קדנה סר", רונאלד קומאן ימשיך כמאמן הקבוצה לאחר הפגישה שנערכה במשרדי המועדון אתמול. אולם לפי "TV3", המצב שונה לחלוטין.

בדיווח נטען כי ז'ואן לאפורטה שאמש נפגש עם קומאן לפגישה שארכה כחצי שעה בלבד – הודה בפני ההולנדי כי במועדון מחפשים מאמן אחר. הוא ביקש מקומאן להמתין כשבועיים והבהיר לו כי אם לא יימצא מחליף עבורו – ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. נזכיר כי קומאן חתום עד 2022 וזכאי לפיצויים בגובה שמונה מיליון יורו אם יפוטר. קומאן עצמו הסכים לדברים ועזב לחופשה עם חוזה בתוקף כשהוא לא יודע אם ימשיך או לא.

סוכנו של קומאן, רוב יאנסן, התראיין בהולנד ודווקא נשמע בטוח ואופטימי לגבי הישארותו של נציגו בבארסה: "הפגישה? הייתה תחושה חיובית מאוד. זה היה כל כך טוב שרונאלד לדעתי יישאר אפילו אחרי 2021/22. יהיו שיחות נוספות בהמשך". "קומאן ממשיך, כרגע", נכתב בשער של ה"ספורט" הבוקר.

רונאלד קומאן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

ומה לגבי השינויים בסגל? במועדון רוצים קבוצה עם סגל תחרותי, כזו שתוכל להתמודד על כל התארים. בקרוב יחתימו רשמית מספר שחקנים. הבלם הצעיר אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי הוא אחד מהם, ואחד נוסף הוא שחקן נוסף שעוזב את הסיטיזנס אחרי 10 עונות – סרחיו אגוארו.

החלוץ הארגנטינאי ומנצ'סטר סיטי יפגשו ביום שבת את צ'לסי בגמר ליגת האלופות, ולאחר מכן יעזוב רשמית. ביום שני הוא יגיע לברצלונה וצפוי לחתום. חוזהו של אגוארו יבוסס על משתנים רבים, כאשר שכר הבסיס שלו נמוך משמעותית מזה שהוא מרוויח בסיטי, אך אם הוא ישחק הרבה והקבוצה תנצח הרבה – יהיה לו שכר גבוה.

סרחיו אגוארו, אריק גרסיה | Tom Flathers/Manchester City FC via Getty Images

כמו כן, הקטלונים קרובים מאוד לסגור גם את העברתו של ג'ורג'יניו ווינאלדום. הקשר ההולנדי בן ה-30, שיעזוב את ליברפול ומסיים את חוזהו, צפוי לחתום לשלוש שנים בברצלונה, שפעילה מאוד בשוק השחקנים החופשיים. רוב תנאיו נסגרו, כך על פי דיווח בספרד, לאחר שנערכה פגישה עם סוכנו ויועצו המשפטי של השחקן.

בנוסף, בתקשורת הספרדית מדווחים כי ביום שישי תתקיים פגישה עם סוכנו של סרחיו בוסקטס, וכבר נוצר קשר גם עם סוכנו של ג'ורדי אלבה. המטרה של בארסה – הפחתה בשכר לשני השחקנים הוותיקים. אם לא יסכימו – הם יועמדו למכירה, מה שיוביל למהפכה של ממש כששני שחקנים כה בכירים יסיימו את דרכם במועדון.

ג'ורדי אלבה | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי