החיזוק הגדול של האלופה? אתלטיקו ויובנטוס בשיחות לגבי העברת דיבאלה

פאולו דיבאלה | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

בספרד נטען כי הקולצ'ונרוס רוצים לבנות סגל תחרותי יותר. החלוץ מועמד להצטרף ולאור מצבן הכלכלי, טרייד על הפרק. סימאונה שלל אפשרות להכליל את קוראה אך מוראטה המושאל עשוי לעבור לצמיתות. סרסו דיבר על המאמן

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד זכתה באליפות ראשונה מזה שבע שנים אך בקבוצה לא רוצים להסתפק בכך. דייגו סימאונה עובד על בניית סגל אפילו חזק יותר בעונה הבאה. "הגיע הזמן להכין את הפרויקט ל-2021/22, עם תגבורת נוספת כדי להעצים את הקבוצה שתהיה תחרותית אף יותר", נכתב ב"מארקה". בספרד נטען כי שחקן גדול עשוי לחזק את הקולצ'ונרוס.

לפי "El Larguero", פאולו דיבאלה הארגנטינאי מועמד להצטרף לאלופת ספרד. נטען כי יובנטוס ואתלטיקו, שהיחסים ביניהן מצוינים, חיזקו את המגעים לגבי החלוץ שכבר קושר לקבוצה בעבר. היות והנזילות של הקבוצות אפסית יחסית – האפשרות שנבחנת היא של טרייד.

נטען כי הגברת הזקנה רוצה בתמורה את אנחל קוראה שהצטיין במדי אתלטיקו אשתקד. סימאונה פסל את האפשרות הזו שכן קוראה התקדם משמעותית. אפשרות שנשקלת בחשבון היא העברתו של אלברו מוראטה ששייך לאתלטיקו ושיחק כמושאל בגברת הזקנה. עלות השאלתו לעונה נוספת היא עשרה מיליון יורו.

דיבאלה בן ה-27 חווה עונה מסויטת כשרשם 1,363 דקות בלבד וסבל מפציעות רבות. הוא כבש חמישה שערים בלבד וסיפק רק שלושה בישולים. אמנם, סימאונה יודע להוציא שחקנים ממשבר כפי שהוכיח בשנה שעברה. מעבר לכך, חוזהו של דיבאלה מסתיים ב-2022 והמגעים על חידוש פסקו מזמן.

בינתיים נשיא הקבוצה, אנריקה סרסו, סיפר ריאיון ל"מארקה" כאלוף ספרד הגאה ואמר: "אנחנו באליטה העולמית כבר שנים רבות". הוא סיפר כי המאמן סימאונה "יישאר באתלטיקו כל עוד ירצה". עוד אמר: "שימח אותי לראות את השחקנים מתחבקים זה עם זה וצועקים 'עשינו את זה'. ה-VAR בטח לא הכריע את זהות האלופה". סרסו סיכם: "זו הליגה הכי מרגשת ב-50 השנה האחרונות ולבטח התחרותית ביותר".

אתלטיקו מדריד חוגגת אליפות | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי