חולמת בהקיץ: ברצלונה מפנטזת על פפ גווארדיולה

פפ גווארדיולה עם שחקני ברצלונה | David Ramos/Getty Images

בספרד מדווחים שלאפורטה גישש את מאמן מנצ'סטר סיטי עוד בקמפיין הבחירות, אך זו "משימה בלתי אפשרית". זכייה של התכולים בליגת האלופות בשבת עשויה לשנות את הדברים. תסריט נוסף: יגיע ב-2022 לעונה האחרונה של מסי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ממשיכה להשאיר את האוהדים שלה במתח בשאלה מי יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה. אחרי שהיה נראה שרונאלד קומאן יפוטר, אתמול (רביעי) צצו דיווחים שההולנדי יישאר, ובעצם – אי אפשר לדעת כרגע כלום באופן רשמי.

יש לקומאן חוזה לעונה נוספת, אך זה לא סוד שהוא לא כל כך מועדף בקרב חברי ההנהלה. בספרד מדווחים היום כי נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, רוצה מאמן אחד יותר מכולם – לא אחר מאשר פפ גווארדיולה, האיש לו לאפורטה נתן בעבר את המפתחות לאמן את הקבוצה הבוגרת של ברצלונה ולהתחיל לכתוב את ההיסטוריה.

"נראה בלתי אפשרי להחתים השנה את המאמן שלאפורטה הכי אוהב", נכתב בתקשורת הספרדית. נשיא בארסה הנוכחי משוכנע שפפ הוא המאמן הטוב בעולם וגם האידיאלי ביותר עבור המועדון – מבחינת הפילוסופיה, סגנון המשחק, והוא בחן אם אפשר לפתות אותו לחזור עוד במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות.

פפ גווארדיולה | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

"משימה בלתי אפשרית", נכתב במונדו דפורטיבו. מאמן מנצ'סטר סיטי חתום על חוזה עד 2023 אצל התכולים, אך לאפורטה מאמין שייתכן שהדלת תיפתח אם פפ יוביל את קבוצתו לזכייה בליגת האלופות בשבת הקרובה בגמר מול צ'לסי, שכן זו המטרה הגדולה ביותר של המועדון בשנים האחרונות – והיא עדיין לא הושגה. ומעולם גם לא הייתה קרובה יותר.

בספרד נטען כי אם לא העונה, לאפורטה ירצה את גווארדיולה ב-2022. תרחיש כזה ישאיר את קומאן בברצלונה העונה עד לתום חוזהו. כמו כן, צוין כי זו אמורה להיות השנה האחרונה של ליאו מסי במועדון, שכן אחרי זה הוא עתיד לעבור לשחק ב-MLS, וזו עשויה להיות סגירת מעגל מרגשת.

ליאו מסי, פפ גווארדיולה | HRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי