רשמי: דויד אלאבה חתם בריאל מדריד לחמש שנים

דויד אלאבה | Lars Baron/Getty Images

רכש מרשים לבלאנקוס: שחקן ההגנה האוסטרי שעזב את באיירן מינכן לאחר 11 שנים, ישחק מעתה בבירת ספרד וירוויח כ-12 מיליון יורו בכל עונה עד 2026

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין לא מצאה מחליף לזינדין זידאן, אך זה לא מנע ממנה להודיע הערב (שישי) באופן רשמי על רכש ראשון העונה בדמותו של דויד אלאבה. שחקן ההגנה האוסטרי בן ה-28 שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן ישחק מעתה בבירת ספרד עד 2026 וירוויח כ-12 מיליון יורו בכל עונה.

יש לציין כי אלאבה הוא הרכש הראשון שמצטרף לקבוצה הראשונה מאז אלפונס אראולה שהגיע בהשאלה מפריז סן ז'רמן בשלהי חלון העברות של קיץ 2019 ושימש כמחליפו של טיבו קורטואה. בינואר 2020 אגב הצטרף ריינייר מפלמנגו תמורת 30 מיליון יורו, אך הוא שיחק רק בקבוצת המילואים לפני שהושאל לבורוסיה דורטמונד.

זו הפעם הראשונה שדויד אלאבה ישחק בקבוצה שאינה באיירן מינכן, פרט לתקופת השאלה קצרה בהופנהיים בתחילת הקריירה. האוסטרי הפך העונה לראשון שזוכה בעשרה תארי בונדסליגה, כאשר רק חברו תומאס מולר יכול להתגאות בהישג זהה. בנוסף, הוא זכה שש פעמים בגביע הגרמני ופעמיים בליגת האלופות. השחקן בן ה-28, שנכלל שלוש פעמים בהרכב השנה של אופ"א, כבש 33 שערים ב-431 הופעות במדי הבווארים. בנוסף, לשחקן 79 הופעות בנבחרת אוסטריה, במדיה הוא כבש 14 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי